Har barna ski, hvilket merke?

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Eline får seg ski til bursdagen, av merket Splitken...
Har aldri hørt om det før, men tror de skal vere bra[:)][:)]
Hun ha bare noen gamle treski som heter Bamse nå, får duge frem til bursdagen[:)]

her har begge fisher, en har rosa og en har blå. er noe blått på de rosa, så blå skisko matcher fint til begge deler[:D]

ORIGINAL: pupple

her har begge fisher, en har rosa og en har blå. er noe blått på de rosa, så blå skisko matcher fint til begge deler[:D]

Hihi, Eline får seg røde ski. I tilfelle vi får en som skal arve etterhvert[8D][;)]

Isabelle har Åsnes barneski, sånne som har bindinger med borrelås, som kan brukes på vanlige sko.

Vi var veldig frem og tilbake med hvorvidt hun skulle ha sånne "øve-ski" eller gå rett på "vanlige", de forskjellige sportskjedene later til å ha forskjellig mening om dette, men det endte altså med et par "øve-ski".

Og ja, de er rååååsa såklart![:D] Eller skiene er vel hvite tror jeg, men mønsteret er rosa.

ORIGINAL: Glad70

Isabelle har Åsnes barneski, sånne som har bindinger med borrelås, som kan brukes på vanlige sko.

Vi var veldig frem og tilbake med hvorvidt hun skulle ha sånne "øve-ski" eller gå rett på "vanlige", de forskjellige sportskjedene later til å ha forskjellig mening om dette, men det endte altså med et par "øve-ski".

Og ja, de er rååååsa såklart![:D] Eller skiene er vel hvite tror jeg, men mønsteret er rosa.

De bamseskiene som Eline har nå er "øve-ski". Er jo veldig greit å begynne med! tenker hun blir glad når hun får skikkelige ski til bursdagen[:)][:)]

ORIGINAL: 2*barnsmor*25

ORIGINAL: Glad70

De bamseskiene som Eline har nå er "øve-ski". Er jo veldig greit å begynne med! tenker hun blir glad når hun får skikkelige ski til bursdagen[:)][:)]

Hun fikk dem til jul (vinteren er så og si over her innen Isabelle har bursdag). Og ja, hun ble glad![:D] Klarte å gå på dem med en gang også, men så - plutselig - ble det skummelt, og nå vil hun bare bruke akebrettet.[:-]

Her er ikke vinteren kommet ordentlig i gang, så vi har ikke kjøpt han ski.[&:]

Nå vil jeg ha snøøøøøø![>:]

Blå frost ski

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: camika

Er det ikke spådd ekstremvær oppe hos dere[:-][&:] Mener jeg leste noe om det på yr.... men nå er ikke geografi nord i Norge min sterkeste side[8D]

jo, kraftig storm. [&:][&:]
Svigermor skal reise til bodø torsdag, håper flyet ikke blir innstilt[8|]

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: camika

Er det ikke spådd ekstremvær oppe hos dere[:-][&:] Mener jeg leste noe om det på yr.... men nå er ikke geografi nord i Norge min sterkeste side[8D]

Joda, det er meldt sterk storm. Foreløpig er det vel rundt frisk bris her[;)]
Jeg vil tro vi er godt skjerma for det mest ekstreme, men det skulle blåse vindstyrke 30 her fra kl 18 og ut...det er det ikke[8D]

Back
Topp