"Har barna samme far?"

FancyPants skrev:
Jeg opplevde å få "vet du hvem som er faren?" fra noen i relativt nær vennekrets da jeg var gravid. Eh.. Vi hadde hus, stasjonsvogn og hund sammen.. Er det ikke opplagt hvem som er faren?

Haha, den har jeg også fått gitt.   Men det var heldigvis ikke nær vennekrets sådan, det var disse [navnetpånabobygda]horene som alltid skal være "over" alle oss andre dødelige, og alltid finne feil og mangler hos de som "ikke er verdt noe" eller har villa, masse penger og en fantastisk jobb uten egentlig å gjøre en damn shit.     Men jeg er jo ikke gift da.   Og det er jo selvsagt feil, når man kommer fra bibelbeltet.

FrkPedersen skrev:
Nok en situasjon der jeg fascineres av hva enkelte mener det er helt kurant å spør om 

Det er faktisk ikke grenser for hvor mange dumme spørsmål man kan stille dersom man går inn for det.

Og jeg skjønner ikke hvorfor det var så rart. Såååå stor aldersforskjell blir det da ikke på ungene?
Og uansett. Hva har folk med det å gjøre? Det er vel ikke deres sak om du hadde valgt å få 10 unger med 10 forskjellige menn engang...

Og så kan man tenke litt. Hva om dere hadde prøvd og mista flere ganger de siste 5 åra? Og hva om dere bare ikke ville ha de tettere?
Folk har ikke noe med det der med midre de driver slektsforskning da

Her er det 2,5år mellom dem og jeg ble spurt om de hadde samme far forrige uke en gang.

Tror bare det er det at det er så vanlig at man finner nye partnere osv nå til dags som gjør at folk spør. 

Dollface skrev:
haha.. vittig.. her har de jo ikke samme far, men ingen spør om sånt.. og det er 6 år mellom dem

men så sier de jo også at T ligner på mannen da...

Haha :D

Jeg fatter ikke at folk gidder å henge seg sånn opp i det spørsmålet. Fatter ikke at folk spør heller da me .. Jeg synes faktisk det er litt flaut å måtte si at nei, det har de ikke. Men så er ikke jeg sammen med faren til Sarah heller.

Back
Topp