Har barna masse leker?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Har barna deres masse leker? Står alle lekene fremme hele tiden? Hva gjør dere med de lekene som barna vokser ifra/blir lei?
 
Vi er bare besøkshjem hittil, men prøver å holde oss til holdbare leker som kan brukes av flere barn.
Vi har derfor brukt penger på ting som togbane i tre, lego og polydron. Ellers har vi fått litt leker via finn.no.
Til at dette ikke er et barn som bor hos oss fast, så er det nok litt mye leker, så jeg jobber med å kutte ned :)
 
Ja, ganske mye.. prøver å begrense hvor mange kategorier det er. Orker ikke litt av 100 forskjellig...
 
Har noe, men kan ha mer :p
 
Ja, alt for mye. Blir ikke brukt. Vi leker så mye ute.
 
Vi har ca halvparten av lekene stående fremme også bytter vi når ungene blir lei. Da tror de at de har fått nye leker og er kjempe fornøyd. De er 3 og 2, regner med at de gjennomskuer det etterhvert :p
 
Nei, vi har ikke mye. Og jeg vil ikke ha huset fult av leker som ikke blir brukt. Han har en lekekasse med noen småting, litt bamser, og lekekjøkken. Tar bort leker han ikke er interessert i (donerer bort) og kjøper nytt når det trengs
 
Har alt for mye leker, vil kutte ned, Men hun leker med alt innimellom så er litt vanskelig helt enda. Blir sånn vi ikke ønsker så mye til bursdagen nå.
Venter et barn til så alt blir først arvet og så gitt bort seinere.
 
Nei, og alt blir brukt jevnlig. :)
 
Jeg prøver å bytte ut lekene med jevne mellomrom slik at der alltid er noe spennende... Men er likevell skuffene Til mor som er mest spennende...
 
Alt for mye... Har ikke lagringsmuligheter, så alt står fremme :/ Alt de har vokst i fra selges eller gis bort :)
 
Ja, alt for mye... men alt lekes med, så da er det vel greit nok.. Jeg er ikke så begeistret for peppa gris lekene hennes, men hun elsker de...

Når lillesøster vokser fra lekene blir noe solgt og noe blir pakket bort til evnt. barnebarn...
 
Altfor mye.. Vi har tatt med litt til besteforeldre og tanter/onkler som ikke har barn så han har litt å leke med der :)
 
Aaalt for mye.. Det meste har vi fått. Og da vi har tvillinger tenker alle at de må få dobbelt opp... Arvet fra da vi selv var små, noe brukt, noe bursdag og jul... Og svigermor pleier å ta med et par leker hver gang hun er på besøk..! Men har ikke hatt samvittighet til å si vi ikke vil ha heller :(
 
Han har ganske masse, ja :rolleyes: Det meste er kjøpt av meg :angelic: Fikk en del i bursdagsgaver også, men mye av det var ting jeg hadde sagt han ønska seg. Synes det er litt stas jeg også, nå som han begynner å bli litt større og vi kan «leke sammen» :)
 
Back
Topp