Har barna egne rom eller deler de?

Vi har tre soverom til sammem, så våre to har hver sitt, men når 3 mann/kvinne melder sin ankomst i mars så må nok minstemann dele etterhvert, men ikke før h*n er rundt 2 år.
 
De deler rom foreløpig men planen er å flytte dem opp til 3je etasje etterhvert som dem er litt eldre og jeg vet dem sover natten gjennom. Minste på 2 kommer flertallet av nettene ennå inn til oss så greit å ha dem i naborommet enn så lenge. Lillesøster som ventes i desember blir nok liggende inne med oss den første tiden
 
Lillegutt sover inne hos oss, men når han flytter ut derfra så har begge hvert sitt rom :)
 
Her har alle eget rom :)
 
Egne rom. Frøkna skal sove hos oss en stund i begynnelsen, så i mellomtiden er hennes rom mitt hobbyrom.
 
Eldstemann på 4 har eget rom, minstemann på 1,5 sover fremdeles med oss.
Tenker å prøve at de deler rom etter hvert :)
 
De har egne rom, det er viktig å kunne ha et sted de kan trekke seg tilbake til og ha sine egne ting tenker jeg.
 
Foreløpig har eldstemann eget rom men etterhvert skal de dele rom. Foreløpig sover minste på vårt rom ved siden av meg.
 
Våre har egne rom. Minstemor (2 1/2) prøver ofte å sove på madrass på rommet til storebror (snart 5), men de tuller og tøyser sånn at det alltid ender med at hun må tilbake til rommet sitt før noen av dem sovner. På ferieturen i sommer delte de rom, og det var et fryktelig styr å få dem til å sovne. Nå er eldstemann A-menneske og liker å legge seg tidlig og våkne tidlig, mens lillesøster er B-menneske og er veldig aktiv om kvelden og sover lenger om morgenen hvis hun kan. Gruer meg allerede til hun blir tenåring, så vanskelig som hun allerede er å vekke om morgenen noen ganger :p
 
  • Liker
Reactions: An9
Alle har egne rom nå, men flytter om noen uker og da skal de eldste dele etter eget ønske. Blir egne der også om de tuller
 
Back
Topp