Har barna egne rom eller deler de?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Har dere barn som deler rom? Hvordan fungerer det?

Mine delte rom en liten periode. Etter eget ønske. Brukte det minste rommet til soverom og innredet det største som lekerom. Fungerte en liten periode, men ble etterhvert vanskelig å få dem til å sove ;)
 
De har egne rom. Men vi bør pusse opp ene soverommet, og da må de dele ene rommet en periode. Men det får de nesten bare finne seg i gitt [emoji39]
 
De deler rom og det liker de godt :) Bytter på annenhverdag å legge seg inn hos oss på kvelden, også følger vi de inn når vi legger oss(ellers sovner de ikke før 21-22)
 
Eldste har eget rom. Minste deler med oss, og kommer til å måtte gjøre det til vi flytter Ihvertfall. Mulig lenger og, men det kommer an på når vi får flyttet. Håper bare han ikke vokser ut av senga si før det :eek:
 
Vært sitt rom og lekekrok nede i innerste stuen
 
Egne. Siden vi hadde mulighet. Får vi en til så må vi enten gjøre om i stuen eller la to dele.
 
Ett barn og ett soverom utenom vårt. Akkurat flyttet inn og ser for oss at vi blir boende en god stund. Kommer det fler vil de derfor dele rom første årene til vi eventuelt ser at vi må ha større plass. Når vi har store barn i hus som ønsker mer privatliv håper jeg på ett soverom til hvert av barna (om vi får fler) og eventuelt en TV-stue på deling.
 
De har hvert sitt rom, men yngste sover hos oss og kommer nok til å gjøre det til hun er i allefall ett år gammel. Vi har god plass på soverommet vårt heldigvis :)

Barnerommene er også relativt store.

I tillegg kommer de nok til å få kjellerstua å boltre seg på når de blir større. Hvor de kan ha med venner
 
De har egne rom.
 
Hatt egne rom i litt over en mnd nå. Før det så delte de rom i to år. Funka greit, men litt stress med minste som våkna på natta og hylte så han vekka bror sin [emoji28]
 
De får hvert sitt. Eller har. Sønnen har jo eget rom og hun som kommer i september får eget rom når hun/vi er klare :)
 
De har egne rom. Men satte opp reisesenga på rommet til eldste en periode siden de ville sove sammen. Pga sykdom osv så sover jeg egentlig på yngste sitt rom så da ble jeg med inn dit også. Var egentlig veldig koselig helt til yngste begynte å klatre ut av senga og bare lage bøll. De vil dele innimellom men er skeptisk.
 
Deler, fungerer greit. Leser til de sovner
 
Her har vi ikke flyttet ut minste fra oss enda, men blir til at de må dele rom :)
 
De har egne rom. 5 soverom i huset. Så gjesterommet blir til nestemann. Den lille i magen blir å sove på vårt rom hvertfall det første året pga amming. Gjort det med de andre og
 
Back
Topp