Har barna egne iPader/nettbrett?

De 2 eldste har et nettbrett hver seg.
Lenovo 10.1 mener jeg på det er

De er 11 og 6,5 år
 
Ja, de på 6 og 10. Fikk det når de var 5 mener jeg. Så iPaden til eldste er litt udatert, så han trenger en ny[emoji5]
 
Nei, de har et gammelt på deling. Kjøpte det opprinnelig til mannen for å bruke på jobb da eldste var to år. Så tok hun over da hun var sikkert tre. Tenker å kjøpe et brukt som er litt nyere snart. Merker at den ikke fungerer så godt lenger.
Når de får sitt eget er uvisst, men blir noen år til enda. De er 6 og 3 år nå.
 
Ja. De to eldste fikk til jul, da 9,5 og nesten 7 år gamle. Lenovo. Yngste på 2,5 har ikke eget
 
Nei. De er 2,5 og 5 år. De har ikke egne nettbrett og bruker ikke nettbrett hjemme. Har ingen planer om å skaffe dem det, heller.
 
Ja.

Hun kjøpte selv for egne penger når hun var 9 år. iPad.

Har også to Samsung nettbrett.
Også har jeg ett.

Ingen av de 4 nettbrettene blir noe særlig brukt.
 
Nei, min mor sitt gamle får han bruke av og til. Litt treigt, men får ikke eget før om mange år.
 
Har et Kurio nettbrett. Kjøpt inn til langdistanseflyging og brukt til det. Nå i hverdagen ligger det i skapet. Guttungen er halvannet :)
 
Her har vi et nettbrett i familien, og frøkna på 3 har begynt å bruke det litt nå i ferien. Stort sett puslespill. Har såvidt snakket om å kjøpe et til jul, men vi får se. Ingenting bestemt enda.
 
snart9åringen og snart4åringen deler et gammelt nettbrett, en iPad. Usikker på modell.
 
Nei.
De er 4 og 10. Vi fikk iPad i hus da eldste var 5
 
Vi har to iPader i familien og barna får lov å bruke dem. Det er ikke barna sine.
 
Nei, det har de ikke, vi har et gammelt nettbrett som mannen bruker innimellom. Ungene har hver sin tlf og pc.
 
Nei, men de er bare 1.5 og 3 enda. Har en som alle bruker.
Kommer nok til å bli noen år til før de får egen.
 
Ja de har hver sin.

Eldste på 9 sparte penger og kjøpte sin egen ipad mini for halvannet år siden.

Yngste på 6 har spart penger og kjøpte sin egen ipad forrige uke. Vanlig str. Vi la i de siste 1600, - som dekket forsikring og deksel.
Den hun hadde var samboer sin gamle, av de aller første ipadene som kom, så den begynte å slite veldig.
 
Ja, lenovo. De var 2 og 4,5 da de fikk. Yngste fikk «bare» for å unngå krangling, syns egentlig han var alt for liten, men det gikk veldig fint.
 
Eldste fikk ipad av min mor når hu gikk i første, starter i sjette nå. Så har hun en skole ipad som de har fått utdelt på skolen, til skolearbeid.

Småen på 3 år har ikke, Og ikke har jeg planer om å kjøpe til han heller...
 
Back
Topp