Har barna dine hatt hull i tennene?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Hvor gammelt er barnet?

Min er 9.5 år og har ikke hatt hull mem vi å passe ekstra godt på pga emaljefeil på tennene
 
Last edited:
Null hull på begge mine. Eldste er 10 år og minsta er 5 år.
 
Jenta mi hadde er hull nå sist :( 7år gammel... Nedsiden med å få tenner ekstemt tidlig i følge tannlegen...
 
Nei mi er 7 år. Når vi var på første kontroll fikk vi vite hvordan vi skulle pusse tennene, hvor lenge og at hun ikke skulle pusse selv utenom i helgene til hun var 10 år for da ville vi se at det ikke blei noe hull :) stemme til nå iallefall :)
 
Ja. 7-åringen måtte borre for ett år siden. 9-åringen har 9 hull, til tross for god tannpuss og bruk av tanntråd:eek: Heldigvis i melketenner, så slipper å borre.
 
Heldigvis ikke, bare fått god tilbakemelding fra tannlegen de to gangene han har vært. 5,5 år
 
Nei, 4 år og 2 år
 
Ja. 7-åringen måtte borre for ett år siden. 9-åringen har 9 hull, til tross for god tannpuss og bruk av tanntråd:eek: Heldigvis i melketenner, så slipper å borre.
Det er ikke alltid tannpuss er nok noen har bare dårlig kvalitet. Min mann som er så nøye har hatt mange hull imens eg er kjempe dårlig har aldri hatt. Husker tannlegen sa at noen har tenner som tåler mer og andre har vært uheldig. Lett å glemme det ut
 
Det er ikke alltid tannpuss er nok noen har bare dårlig kvalitet. Min mann som er så nøye har hatt mange hull imens eg er kjempe dårlig har aldri hatt. Husker tannlegen sa at noen har tenner som tåler mer og andre har vært uheldig. Lett å glemme det ut
Sant nok.. :) Tror pappaen hans har samme problem også.. Får følge litt ekstra med og mulig høre med tannlege om han kan få ekstra oppfølging på noe vis:)
 
Blir barn automatisk kalt inn til tannlegen eller må man bestille time selv? :)
 
Back
Topp