Har barna deres stor trampoline?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Vi monterte vår igjen igår og barna har nå 'flyttet ut' :D

Har dere trampoline?
Og har dere noen regler for bruken av trampoline?

Nei har styrt unna til nå, msn er redd vi må kjøpe til sommeren

Nei vi hadde en liten. Dvs bf kjøpte en til hagen da vi ikke bodde sammen og tok den med hit når vi flyttet sammen. Den er litt for stor for hagen vår, ødelegger gresset og ble egebtlig lite brukt. Så vi solgte den i fjor høst :D Ene kammeraten til guttungen borti gata har en stor en med god sprett, så de er der å hopper istedet. Jeg wr kjempefornøyd med den ordningen :D

Vi har ingen tramoline. Men de vi leier hos har :) Maks 3 oppå om gangen og ingen sko er vell de reglene som praktiseres her :)

Ja, tror den er 4m. Har ikke satt den opp enda, mulig vi tar det til helgen.
Har ikke så mye regler utenom at sko ikke er lov.

Vi har fått en av min pappa, men har ikke fått satt den opp enda. Litt usikker på hvor stor den er. Kommer til å be barna ta av skoene, maks 3 om gangen på trampolina og det er ikke lov å gå under trampolina :)

Vi har, men hadde den ikke oppe i fjor. Har hatt Max 3 barn, og ikke blande store og små barn. Vi er der uansett hele tiden foreløpig, så ikke de store utfordringene enda. Ikke bestemt om vi setter opp i år.

Har en på over 4 m. Som ble montert opp på lørdag til 3 åringen sin store glede! Eneste regelen foreløpig er ingen sko.

Vi har! Maks tre barn , de er tre søsken ;-) Ingen sko og ingen bryting, herjing som innebærer å ende med å ligge oppå hverandre og ikke slå salto ;-) ( kjente en som brakk nakken på trampolina ... Så litt opptatt av at de skal ha litt fornuft )

Har også den! Den største ovale det var å oppdrive! Veldig bra kvalitet på den.
Gutten min kan hoppe som han vil, for er bare han som hopper på den alene. Eneste regel er at han må lukke igjen åpningen i nettet før han hopper :)
De trampolinene som ikke er fra lekebutikken har helt annen sprett, merker stor forskjell her ja.
Vi har også at de må lukke igjen

Nei, og ikke kommer vi til å kjøpe heller.

Back
Topp