Har barna deres startet å krype?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Er det gøy å se utviklingen? :-)

Husker jeg var så stolt når hun startet å krype :) (eller det var vel mest åling bakover i starten..)

Hun har startet å åle seg litt bakover ja. Mest når hun er sammen med andre barn som gjør det da. Er utrolig moro å se utviklingen, men samtidig så føler jeg at det går altfor fort :S

Her er det full fart for tida, og fint lite får stå i fred, skal fikle på alt han kjem over ;)
Åler seg framover, men er stadig opp på knea og står å gynger fram og tilbake :)

Oi, de har kommet langt de barna!:) min er ikke helt der enda, begynte å åle for to dager siden men så var det stopp pga feber og tannfrembrudd (håper det ikke er noe mer alvorlig enn det).

Berre å nyte det mens han fremdeles ligg i ro ;) Blir fort ei travligare tid når dei begynne å komme seg fram dit dei vil. Og alle utvikler seg nok i sitt eige tempo

har kunnet stått på knærne og gynget et stund her også.. og i starten av mnd begynte hun å sette seg opp:) prøver å krabbe.. men bare slir i steden:P

har kunnet stått på knærne og gynget et stund her også.. og i starten av mnd begynte hun å sette seg opp:) prøver å krabbe.. men bare slir i steden:p
So ho sitte sjølv no? SÅ flinke! Her ser det ut som at han prøva å sette seg opp, men klare liksom ikkje heilt den siste knekken ennå. Ler ofte når eg ser kor han jobber og kaver på, her om dagen, sto han i "bru" tærna nedi golvet, armane strake ned i golvet og rompa oppi lufta :P

So ho sitte sjølv no? SÅ flinke! Her ser det ut som at han prøva å sette seg opp, men klare liksom ikkje heilt den siste knekken ennå. Ler ofte når eg ser kor han jobber og kaver på, her om dagen, sto han i "bru" tærna nedi golvet, armane strake ned i golvet og rompa oppi lufta :p

Hehe..ja de prøver hardt å finne ut hvordan motorikken med bein og det fungerer:P artig å se på^^
Hun sitter ja, hun ligger må magen og drar beina under seg for å sette seg opp:P

Nope, ingen kryping her. Vi kan snure rundt vår egen akse, og til nøds skubbe oss litt bakover. Tror jammen vi er på vei til å begynne å rulle rundt selv nå. Men krype, nope.

Back
Topp