Har barna deres ofte overnattingsgjester?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Ja hvis de spør så får de ha det! Er bare koselig:)
Eldstemann på 11 har innimellom en kamerat på overnatting hele helga. Selvom kameraten bor rett borti gata hehe:P

Har ikke hatt det enda, men hun begynner å spørre nå når hun går i førsteklasse. Blir nok uansett å vente. Holder med å være med hjem fra skolen. Jenta er veldig hjemmekjær, så tviler litt på at hun hadde klart det. Ville nok blitt å ha et liggebesøk her til å begynne med :-)

Nei sjeldent. Fetteren har overnattet her i forbindelse med jul et par ganger. Og han har overnattet hos han en natt og hos en klassekammerat en natt i sommer.

Har vært litt nå å da, har ingen problemer med det :) bare koselig for ungene når de får ha gjester :)

Har ikke hatt noen over enda, han går i 3.klasse, men har ikke vært noe tema heller egentlig.. må vente til vi får pussa opp, har ikke plass nå ;)

Har ikke hatt noen over enda :)

Vi har to barn på 5 og 6, og har avogtil overnattingsbesøk av kusiner og fettere. Men de sovner jo ikke for seeeint, så har ikke blitt så mye i det siste - da hele dagen etter ender med dødstrøtte sure unger :)

Nei er litt for små enda :-)

Nei, ikke ofte. Mine tør ikke sove borte, men de har flere venner som gjerne sover her. Jeg jobber i barnehagen, så de kjenner meg godt.

Ikke ofte, men bestekameraten og han bytter på å overnatte hos hverandre en gang i blant.
Vi bor et stykke unna hverandre, og guttene går ikke på samme skole, men de har kjent hverandre siden de var små og foreldrene hans er venner av meg, så de besøker hverandre i helgene en gang eller to i måneden og det ender ofte opp med overnatting.
Noen ganger starter de helgen hos meg og overnatter neste kveld der, eller omvendt. :)
Poden er sju, kompisen seks.

Back
Topp