Har barna deres fått noen rare julegaver/barselgaver?

M

Moderator Stine

Guest
Til gutten vår fikk vi en body i strl 98, den hadde blonder og med beskjeden "den kan jo brukes nesten med en gang!" :p
Til hennes forsvar kan hun lite om barn og barneklær, men allikevel ;)

Hva m dere?
 
Kanskje ikke en rar barselgave men fikk en gave med en bamse, og den ooooooooste røyklukt av.... Gav den ikke til lillemann før en runde i maskina for å si det sånn!
 
Vi fikk et puslespill som manglet biter :p
 
Har faktisk ikke fått noen rare gaver:p hehe. Men den gaven din Stine var jo litt spesiell:p fikk du den i barselgave?
 
Ja, fikk en bitteliten lilla body med en rosa vogn på til sønnen vår.
 
Har faktisk ikke fått noen rare gaver:p hehe. Men den gaven din Stine var jo litt spesiell:p fikk du den i barselgave?
Ja..var heldig med den gitt :) ble glad for gaven, tanken bak var god. Den bare....passet ikke helt til oss ;)
 
Nei. Kun sånn str 2 år, når ungen var 4 år... :p Har ramsa opp hvert år etter hvilken str de bruker. Sist fikk jeg heller pengene selv å ordne det for han :p
 
Hm. Eneste e kommer på er en barselgave fra gammelnaboen.
Ho e psykisk syk, så ikke alt som er lett for ho.
Ho va så fornøyd da ho ropte meg inn til seg en dag e gikk forbi leiligheten hennes. Ho skulle gi gave til min huleboer.
Måtte le for meg selv da e gikk hjem etterpå. Ho hadde strikka lester til han (greit nok), problemet var bare at det va 2 forskjellige størrelser på de og minuset va at de stinka tobakk selv etter 10 runda i vaskemaskin og hang ute til lufting i 2 uker. Da vi pakket sammen leiligheten for å flytte rett etter fødsel så "forsvant" de bare ;)
 
Huff ja, eldste fikk et par rare gaver til jul i fjor. Hun var da 11 år og fikk en diger uformelig topp av bestemora og en juleløper av oldemora. Ingen av delene kunne byttes da de var bestilt fra en eller annen katalog. Nå ønsker jeg penger til henne så hun kan handle klær selv ;)
 
Tja ikke så mye annet enn for små str og klær til feil årstid. Tror begge aprilgutta mine fikk sommerklær i str nyfødt :p mener bestemt at eldste har fått no rart, men kommer ikke på det i farten :p
 
ALT for store klær. Da snakker vi str 110 til 1 års dagen ;)
 
Til storebror fikk vi en velour/fløyels dress med føtter str 98 ( kjøpt i USA) da han ble født, men da han passet 98 var han nærmere 3,5 år.
 
Tja det rareste kommer vel ifra søstra til mannen som kjøpte str 4 år som type barselsgave!
hun kjøpte litt forkjellige klær alt ifra 2-4 år da, så noe har vi jo kunne bruke men meste ligger i boden og venter, og kommer nok til å ligge der LENGE siden jenta vår på 2,5 år ikke bruker str 92 helt enda ;)
 
Mini ble født 28. juni, i den varmeste sommeren på mange år.
En av kompisene til sambo kom med en liten leke, helt supert. Pluss en vinterdress i str 50. Med 40 grader ute i sola. :D Fikk aldri brukt den, gitt!
Tanken var god da, dressen hadde vært fantastisk god til et vinterbarn. Tror kanskje ikke han vet hvor store babyer er. Hehe.
Pakket den ned til nestemann, i tilfelle h*n kommer om vinteren. :)
 
Back
Topp