har bare lyst å skrike...

lita_23

Elsker forumet
ut til alle at jeg er gravid.... [:D][:D]
Er så dårlig på å holde ting hemmelig. er 11 uker nå å syns jeg har ventet lenge.. [:)]
Har jo begynt å få mage å folk tror sikkert jeg har blitt tjukk.. hehe

kjeder meg å nå... noen som er våkne eller ? Her våknet lillemor klokka 7 i dag...

jeg er våken [:D] Er på jobb...

Jeg hadde ropt det ut jeg da!!!! 11 uker, da er ikke sjangsen for at noe er galt stor!, etter uke 12 er det under 1% sjangs for abort[;)]

hehe... er egentlig ikke redd for å miste i det hele tatt. Er helt sikker på at den sitter. Bare har den følelsen lissom. [:D]

Hva jobber du med da?

Jeg jobber som laborant på Yara's forkningssenter på Herøya[:D]

Hvis du ikke er redd for å miste, hvorfor vil du ikke fortelle at du er gravid da?? Jeg tror hele verden vet at vi skal ha Jeg er verdens dårligste til å holde slike ting for meg selv... Det har egentlig vært offentlig siden Juni... hehe

oki.. [:D]

Hehe.. mange som har visst om det her å.. men ikke vært sånn facebook offentlig.. hehe.. Men nå har jeg meldt meg inn i den gruppa [:D][:D]

Er fryktelig dårlig å holde sånt hemmelig selv[:)]

Er man lykkelig ser for folk det alikevel[:D] Hvor i Østfold er du fra da?

hehe.. er deiligere at folk vet.. slippe å komme med unnskyldninger for å ikke drikke på fester. og hvorfor jeg er så trøtt, og spyr.. har blitt avslørt av mange fra før da.. hehe

ORIGINAL: Krander

Er man lykkelig ser for folk det alikevel[:D] Hvor i Østfold er du fra da?

fra sarpsborg [:)]

Aha... Vi har hytte i Fredrikstad serru... Bare lurte om du bodde der..

ORIGINAL: Krander

Aha... Vi har hytte i Fredrikstad serru... Bare lurte om du bodde der..

hehe.. ikke så langt unna da [:D]

ORIGINAL: Stine88

Jeg er 11+4 idag, og har såå lyst å gjøre det "facebook-offentlig". Har første kontroll på mandagen, og om alt er som det skal, da skal jeg rope det høyt ut til alle sammen!!![:D]

bare gjorde det jeg nå.. hehe.. orket ikke vente mer[:D]

Back
Topp