Har bakt idag:)

Lightning85

Glad i forumet
Hele uka(etter å ha lest om Skravlebøtta som bakte så lekre makroner) har jeg ikke klart å tenke på annet enn kake! Idag har jeg endelig fått bakt, og det ble en sjokolade kake<3 :) Den står til kjøling nå, men ikke lenge til jeg kan spise!:) Føles litt rart å lage en kake uten noen som helst spesiell anledning, men shit au:P Er jo graviiiiiid!;);)

Noen andre som har bakt noe godt idet siste??:)

Det hørtes deeeeeilig ut! Jeg har bare bakt brød og grove rundstykker i det siste, men i dag har mannen og jeg planer om nystekte vafler, vaniljeis og varme bær :)

Åååh,sjokoladekake!!!!! :D har bakt brød og kanelboller i det siste,ikke så mye mer enn det,

Hele uka(etter å ha lest om Skravlebøtta som bakte så lekre makroner) har jeg ikke klart å tenke på annet enn kake! Idag har jeg endelig fått bakt, og det ble en sjokolade kake<3 :) Den står til kjøling nå, men ikke lenge til jeg kan spise!:) Føles litt rart å lage en kake uten noen som helst spesiell anledning, men shit au:P Er jo graviiiiiid!;);)

Noen andre som har bakt noe godt idet siste??:)

Før bakte jeg ofte kake/muffins uten noen spesiell anledning.
Gjerne fra 20.30 og utover på kvelden.
Etter jeg ble sykemeldt nå har jeg faktisk bakt litt igjen. Deilig å ha energi til sånt! :)

Her bakte jeg og storesøster boller idag...koselig å bake, og hun er så glad i det :) Lyser opp i hele ansiktet når jeg spør om vi skal bake :) Ble ett brett med boller med nonstop og ett brett med kanelsnurrer :) namnam :)

Bakte ost og skinke horn for ukes tid siden. Dem er borte alt :o kos deg med kaken!;)

Vi har feiret dagen til minstejenta vår i dag, så jeg bakte fem kaker i går og bakte boller i dag:)
Men man trenger vel egentlig ikke noe unnskyldning for å bake:)

Bakte ost og skinke horn for ukes tid siden. Dem er borte alt :o kos deg med kaken!;)

Ja takk det vet jeg alt om! Går jo ikke an å bake sånt for det blir jo borte med en gang. Hyggelig at mannen liker det jeg lager altså,men jeg må jo låse dem inn hvis det skal bli noe igjen :p
Tenkte å bake noen fler og ha i frysa,og ha med på føden hvis jeg husker. Mye mer fristende enn kneipp med gulost ;)

Ja takk det vet jeg alt om! Går jo ikke an å bake sånt for det blir jo borte med en gang. Hyggelig at mannen liker det jeg lager altså,men jeg må jo låse dem inn hvis det skal bli noe igjen :p
Tenkte å bake noen fler og ha i frysa,og ha med på føden hvis jeg husker. Mye mer fristende enn kneipp med gulost ;)

Mhm! Nytter ikke og putte dem i frysen, for dem er jo så enkle og tine. Haha. Om jeg skal bake og ha med på føden, så trur jeg at det må gjøres når riene starter. Gubben er en holtoms. :p

Mhm! Nytter ikke og putte dem i frysen, for dem er jo så enkle og tine. Haha. Om jeg skal bake og ha med på føden, så trur jeg at det må gjøres når riene starter. Gubben er en holtoms. :p

He he. Nettopp det som er problemet. Han vet jeg blir litt oppgitt over at det blir tomt med en gang så han spør om han kan ta da. Er nå litt søt og da.
Men han klarer nok å holde seg unna hvis jeg reserverer en pose ;)

Det hørtes godt ut akkurat nå! Jeg bakte cookies på fredag - nam nam ;)

Bakt, ostekake og kanelsnurrer i helga, å spist maaaaaaaasse kaker og gele :P Bursdagsfeiring for snuppa i går, å Dåp i dag med koldtbord. IKKE BRA FOR EN GRAVID kvinne, haha!!!

He he. Nettopp det som er problemet. Han vet jeg blir litt oppgitt over at det blir tomt med en gang så han spør om han kan ta da. Er nå litt søt og da.
Men han klarer nok å holde seg unna hvis jeg reserverer en pose ;)

Hehe, så snål da :) Gubben her spørr også, men det er bare fordi han vil at jeg skal varme dem. :mad:

Bakt, ostekake og kanelsnurrer i helga, å spist maaaaaaaasse kaker og gele :p Bursdagsfeiring for snuppa i går, å Dåp i dag med koldtbord. IKKE BRA FOR EN GRAVID kvinne, haha!!!

Syns det høres helt perfekt ut jeg! ;)

Åj, mye godt dere har bakt idet siste:):) Nå var jeg litt sulten, så fikk skikkelig lyst på horn med ost og skinke! Har laga det en gang før, og det var skikkelig godt! Spørs vel om det blir neste tingen som fester seg på hjernen helt til jeg får bakt det:P Og så himla lurt å ha med seg slikt snacks på føden! Har jeg ikke tenkt på:)

Åååhh! Kjenner jeg gleder meg til jeg skal ut i permisjon og får mer tid til sånne ting! Jeg har jo fått meg kjøkkenmaskin siden sist permisjon, så da går det litt kjappere å lage deiger og sånt :) Syns det er så godt å ha bakst i fryseren! Vi har jo flyttet siden sist også, så nå har vi endelig plass til ordentlig fryser :D

Back
Topp