Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt kom nok etterpå!Trøbbel på linja, eller er det meg? Får ikkje posta nokon ting![]()
Drittsekker! I dag av alle dager liksom?!Vet ikke hehe, men har plagdes med nettet frem til nå, ifølge nettleverandøren har det vært strømbrudd ved masta dems.
Drittsekker! I dag av alle dager liksom?!![]()
Dårlig timing!Vet ikke hehe, men har plagdes med nettet frem til nå, ifølge nettleverandøren har det vært strømbrudd ved masta dems.
Dårlig timing!
Du må ta det igjen i kveld! I går var du jo gull. I kveld regner jeg med alle gruppene tar av litt i innspurten så da får vi henge i. Gleder meg til i morgen.You don't say.. Ikke får jeg vært så effektiv i dag heller, ikke hvis jeg skal få ut eksen![]()
Få han ut FORT!You don't say.. Ikke får jeg vært så effektiv i dag heller, ikke hvis jeg skal få ut eksen![]()
Redd for hva April finner på i kveldDu må ta det igjen i kveld! I går var du jo gull. I kveld regner jeg med alle gruppene tar av litt i innspurten så da får vi henge i. Gleder meg til i morgen.![]()
Men vi vinner, så blir ikkje noke problemJa, da er det ufortjent seier!