Har babyverden

Vet ikke hehe, men har plagdes med nettet frem til nå, ifølge nettleverandøren har det vært strømbrudd ved masta dems.

Vet ikke hehe, men har plagdes med nettet frem til nå, ifølge nettleverandøren har det vært strømbrudd ved masta dems.
Drittsekker! I dag av alle dager liksom?! :p

haha:P eg låg og var sååå irritert. Den skrifta liksom aldri vekk :P Og så holder mobilen min på å ta kvelden:P Gudane veit kva som feiler den, men den er umulig å skrive med!! :P

You don't say.. Ikke får jeg vært så effektiv i dag heller, ikke hvis jeg skal få ut eksen :p
Du må ta det igjen i kveld! I går var du jo gull. I kveld regner jeg med alle gruppene tar av litt i innspurten så da får vi henge i. Gleder meg til i morgen. :D

Du må ta det igjen i kveld! I går var du jo gull. I kveld regner jeg med alle gruppene tar av litt i innspurten så da får vi henge i. Gleder meg til i morgen. :D
Redd for hva April finner på i kveld :p Dumping av "dødkjøtt", ofring av ivrige skravlere...

Har snoket litt, og ser ut til at de står samlet inn til mål. :) Men en vet jo aldri. Rart å melde av folk siste dag. Da vet jo folk hvorfor.

Satser på å være enda mer aktiv i kveld ja

Ja, da er det ufortjent seier!

Helt riktig det! :D

Men er gåstolen blitt erstatta av en annen premie?? Hvis ikke er det en av oss som ikke får premie når vi vinner :P haha

Liker innstillingen deres;) og veldig glad jeg ikke meldte meg på da storesøstra har vært syk siden onsdag og nå har eleah begynt med tenner, snørr, sutring, lite soving og på toppen av det hele skikkelig øyekatar:S Godt jeg skal til legen i morra. Da får jeg han sikkert til å skrive ut øyedråper til henne i samme slengen=)

Back
Topp