Har babyene smilehull?

• Trådstarter Trådstarter DaintyDelusiveDoll
  • Opprettet Opprettet
D

DaintyDelusiveDoll

Guest
Og har du, og/eller pappa'n smilehull?
Snuppa har ett på venstre siden, jeg har ett på høyre og sambo har ingen[:D]

leo har ett smilehull på venstre side, men hverken jeg eller pappaen samt ingen av besteforeldrene har, så hvem vet hvor de kommer fra [8D]

Jepp. Mini har smilehull. Jeg har smilehull, mest markert på høyre side, og det ser ut til at det er det hos han og.

ORIGINAL: mirakelbarn

ORIGINAL: løven87

leo har ett smilehull på venstre side, men hverken jeg eller pappaen samt ingen av besteforeldrene har, så hvem vet hvor de kommer fra [8D]

Nissen?[:D]

mye mulig [8D][8D]

Jonatan har et på venstere siden og pappaen har på begge sider. Eg har ingen

Snuppa har ett på høyresiden.
Ingen av oss har det, men to av brødrene mine har det.

Snuppa har tre stk, forholdsvis små, mens eldstemann har to forholdsvis store. Verken jeg eller pappaen har.. eller dvs; begge har vel antydninger, men ikke noe store greier. Men på begge sider av familien er det mange som har smilehull [:)]

ORIGINAL: Iverill

Jeg har 4 smilehull og Erica har ingen!!
Syns det er skikkelig trist. Er ikke mye hun ligner på meg.
Annet enn utstikkende ører, (som vitnok var et tegn på at mor drakk alkohol i svangerskapet ble jeg informert om) [&:][:(]
Hun har også fått mine mongo tær..

Wtf?? Hvem i alle dager er det som har sagt det? Det er det teiteste jeg noen gang har hørt[:@] Det har jo overhodet ingenting med hva mor har drukket i svangerskapet å gjøre. Her har lillegutt veldig utstående ører, likevel verdens nydeligste så klart, men er jo ikke noe rart han har det. Både jeg og mannen min har operert inn ørene våre, og på begge sider har fedrene våre også ganske store ører, dette er jo genetisk. Nei, snu det utstikkende øret ditt andre veien. Det er bare tull. [;)]

Ingen smilehull her.. pappan har, men det ser forløpig ikke ut som om hun har fått dem..
Men hun har store, gode hamsterkinn da [:D] jeg kunne spist dem opp, hehe

Oliver har et smilehull likt som mammaen sin. Bare vi har på hver vår side :))

Back
Topp