Har babyen sovet borte?

D har hun ikke, og det kommer ikke til å skje med d første heller.
 
Nei, og føler det er helt uaktuelt. Jeg ammer på natta, og hun er heller ikke spesielt rolig på natt, så ikke veldig greit for de som evt skulle passet henne heller.
 
Nei, og føler det er helt uaktuelt. Jeg ammer på natta, og hun er heller ikke spesielt rolig på natt, så ikke veldig greit for de som evt skulle passet henne heller.
Samme her!
 
Jepp. Da var han 3,5 mnd, gikk helt fint for både liten og stor ;)
 
Jepp. 5mnd gammel- den dagen/kvelden/natta vi giftet oss :) gikk kjempe fint :)
 
Nei. Ingen av barna mine har sovet borte og jeg gjør vel det jeg kan for å unngå det også.
 
Største er 2,3 år. Minste 8 mnd. Ingen sov borte.
 
Bare sovet noen timer uten at vi har vært hjemme. Aldri en hel natt. 6 mnd.
 
Nei, men planlegger å kanskje la henne sove hos foreldrene mine natt til 3. juledag så vi får godt på konsert/fest. Før det er det vel ikke så aktuelt her tror jeg.
 
Ja! Her sov frøkna borte første gang når hun var ca 6 uker :)
 
Nei det har han ikke. En av oss har altid vært hjemme så vi har sluppet det. :)
 
Ikke enda. Håper det kan gå i november /desember da, men vi må nesten se det litt an. :) Han virker litt mer var på sånt enn storebroren, som uten problemer sov hos moren min da han var åtte-ni mnd.
 
Jepp, storebror når han var sju måneder og lillesøster når hun var fire mnd. Men dette har vært overnattinger med nær familie. Begge gangene pga bryllup, og det gikk kjempefint, bortsett fra brystspreng siste gangen... :)
 
Nei, det skjer nok ikke før enn på lenge :) vil ha hun hos oss hehe. I tillegg ammer jeg og hun vil ikke ta melk på flaske :)
 
Nei, det skjer nok ikke før enn på lenge :) vil ha hun hos oss hehe. I tillegg ammer jeg og hun vil ikke ta melk på flaske :)

Samme her, tar ikke flaske og ammer 1 gang på dag, 1 på kveld og 2 ganger på natten. Ser ikke ut som det blir slutt på det med det første :)
 
Back
Topp