Har babyen lagt seg til med hodet ned?

30+5.
Han driver og turner og romsterer, så jeg innbiller meg at han prøver å finne ut hvor han skal ligge. :joyful: Nå ligger han (for det meste) med føttene på venstre side av navlen, og hodet på høyre side, sånn cirka. Er i alle fall sånn det føles ut som.

Skal på 3D ultralyd på mandag, så spent hvor han ligger da!
 
Aner ikke :p føler hun er overalt, men satser på at hodet finner veien ned før det er fødsel. Jeg er i alle fall ikke keen på noe setefødsel:oops:
 
Her trur jeg lille gutt ligger med hodet ned. Merker det når jeg bøyer meg. Føler jeg må på do hele tiden. Han lå med hodet ned på Ul i uke 24 og lege i uke 28. Skal til Ul på Mandag,så får høre da,hvilken vei han ligger
 
Tvilling 1 ligger med hodet ned og er ganske rolig. Tvilling 2 derimot, har byttet på seteleie/hodeleie på hver ultralyd, og rører seg myyyye. Må lene meg bakover eller legge meg ned hvis det blir for mye bevegelse, hvis ikke er det rett og slett ikke plass:p
 
I går var det voldsom og litt ubehagelig romstering i magen. Har mistenkt at han har ligget i sin favorittstilling med hode helt nederst til venstre (jm hadde veldig problemer med å måle hode på OUL pga det, og måtte inn to ganger). I det siste så har jeg følt mye press der så jeg tror han har ligget der lenge, men i går tror jeg han har snudd seg med hodet ned. Alle bevegelsene føles annerledes nå :hilarious: spent å se på UL om en uke..
 
Jeg blir stort sett sparket over navlen nå, men også i sidene. Så jeg mistenker at hun bytter mellom å ligge med hodet ned, og litt på tvers. Har forliggende morkake, så kan være at den er i veien for at hun skal klare å ligge med hodet helt ned.
 
Har ligget på tvers for d meste. På fredag fikk jeg helt syke kynnere. Da dumpet han ned med hodet. Men i går var d tilbake på tvers. Så kommer til å få øvd mye på reisen frem og til ake til føden hvis jeg får så heftige regelmessige kynnere hver gang hode er på vei ned.
 
30+0 i dag og her ligger hun for det meste med hodet ned men hun har gid tumleplass enda så snur seg fortsatt. 2 barnet mitt og da har de gjerne litt mer å turne på enn første
 
Vår har ligget med hodet ned ihvertfall siden uke 24 allerede, og var senest inne på ultralyd nå på mandag (30+1) og ligger fortsatt med hodet godt nede så håper han blir værende!
 
I dag var det plutselig hikke rett under ribbeina, så det tyder vel på at han har snudd seg litt. Vanligvis kjenner jeg hikke langt nede under trusekanten, og har liksom håpet på at det var hodet:p
Men han har god plass fortsatt og snur en del på seg enda tror jeg.
 
Var på 3D-ultralyd denne uka, og da lå han med hodet ned. :D
 
I dag var det plutselig hikke rett under ribbeina, så det tyder vel på at han har snudd seg litt. Vanligvis kjenner jeg hikke langt nede under trusekanten, og har liksom håpet på at det var hodet:p
Men han har god plass fortsatt og snur en del på seg enda tror jeg.

Jeg kjenner også alltid hikke helt nede ved trusekanten selv om han ligger i seteleie/tverrleie. Spurte legen om hun var sikker på at han ikke lå med hodet ned fordi jeg kjenner hikke der, men hun sa i alle fall at hvor man kjenner hikke ikke trengte å ha noen betydning for hvilket leie fosteret lå i fordi det rykker i hele kroppen. Basert på det kan det jo være at fosteret hos deg fortsatt ligger i hodeleie hvis det har gjort det til nå, selv om hikkingen er under ribbena :)
 
Jeg kjenner også alltid hikke helt nede ved trusekanten selv om han ligger i seteleie/tverrleie. Spurte legen om hun var sikker på at han ikke lå med hodet ned fordi jeg kjenner hikke der, men hun sa i alle fall at hvor man kjenner hikke ikke trengte å ha noen betydning for hvilket leie fosteret lå i fordi det rykker i hele kroppen. Basert på det kan det jo være at fosteret hos deg fortsatt ligger i hodeleie hvis det har gjort det til nå, selv om hikkingen er under ribbena :)
Ja, de kan vel rykke i hele kroppen ved hikke, det gjør jo gjerne vi også :p
På kontroll i dag mente jm at hodet var ned. Jeg får heldigvis kontroll av dette i uke 36 og så ofte jeg vil etter det, siden jeg har hatt en fødsel med uerkjent seteleie. Han her har lagt mye på tvers i starten, men nå kjennes det ut som hodet for det meste er nede. Krysser fingrene:D
 
Vi var på ultralyd i går og da lå lillegutt med hodet ned :happy::Heartblue
 
Her ligger han med hodet ned, men er foreløpig en stjernekikker. Håper han har tenkt å snu seg litt :)
 
Her er det full turning på gang og mini snur seg i hytt og pine. Ligger med hode ned til tider, men er også veldig glad i å ligge på tvers :happy:
 
Her tror jeg han ligger med hodet ned.. :) håper ikke han flytter på seg nå!
 
Back
Topp