Har babyen kommet ut av magen nå?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ja, Teodor hadde nok drømt i natt, for i morges kom han løpende inn til oss og nærmest ropte om babyen hadde kommet ut, og om pappa var på flyet til syden!
HAn ble ganske skuffet da det ikke stemte det han hadde drømt om babyen, men husket jo det vi har snakket om, at den må vokse osv før den er klar, så da var det greit. 
Mange unger som drømmer mye og forteller om det?

Så artig da :) bra han godtok forklaringen om at den kommer når den har vokst seg stor....

Amelia drømmer ofte om kokosnøtter sier hun, men vil ikke si noe mer om den drømmen. Så drømmer hun om spøkelser og monstre, men det virker som det er koselige drømmer og ikke mareritt, heldigvis :)

Men en morgen våknet hun helt hysterisk og var helt bombesikker på at noen av innelekene hennes lå på trappa ute i kulda. Hun gråt og sa at noen hadde lagt dem der. Mannen måtte ta henne med ned så de fikk sjekket trappa (som var tom) før hun roet seg :)

Han gleder seg veldig =) 
Snakker mye om det. Og en sjelden gang er han utålmodig og vil at den skal komme NÅ, hehe. 
Men søs og mannen har nettopp blitt fosterforeldre til en herlig gutt på 6 måneder, så vi får kose oss med han mens vi venter!

Nåh, så herlig han er:) Tydelig at han tenker mye på det, ja!! Alma var jo en del mindre da jeg var gravid med Luna, jeg vet ikke hvor mye hun egentlig skjønte. 

Av drømmer, så vet jeg bare om mareritt hun har hatt. Det har hendt at hun har skreket ut i søvne. Men hun har aldri klart å fortelle hva det var hun drømte. Hun har og hatt feberfantasier/drømmer en gang. Da pekte hun mot andre enden av rommet, skrek "jeg vil ikke" og virket livredd. Lurer veldig på hva som gikk for seg oppi hodet hennes da. 

Å, så søt! :) Gleder seg til babyen kommer ut han. :)

Felix har drømt mye hele tiden, men det er først nå i det siste at det virker som om han forstår at det er drømmer. Han drømmer stort sett hyggelige ting, og tidligere hadde han flere raserianfall fordi drømmene ble borte da han våknet. Nå forteller han heldigvis mye roligere om drømmene sine.

Back
Topp