Har babyen fått sine første tann?

M

Moderator Heidi

Guest
Hvor gammel var babyen da den første tannen kom??
 
Ikke noen tenner her enda. Sikler noe helt vanvittig og putter alt hun finner inn i munnen. Jeg fikk mine første tenner da jeg var 3 mnd så skal vel ikke se bort i fra at hennes er på vei heller. Virker som hun klør voldsomt
 
Virker som det er noe på gang, men i følge gubben brukte vi visst dentinox i tre mnd før det kom noe med storebror;)
 
Ingen tenner. Kan ikke se at noen er på vei med det første heller ;)
 
Her har han begynt å siklet litt, og små biter på henda. Men tror det ennå er en mnd til det virkelig starter :)
 
Mine barn får ikke tenner så tidlig, to av de fikk tenner rundt 9 mnd og en var 6 mnd, så jeg tegner ikke med han her får tenner ennå :p
 
Er noe hvitt i gommen ja, men ikke kommet fram ennå. Blir spennende å se når de kommer :)
 
Her holder vi på med første tannen nå :)
 
Har hvit prikk både oppe og nede, og sikler og gnager som bare det. Er også veldig sutrete til tider, så er spent på når den første kommer :)
 
Lurer på om vi begynner med en nå, må studere litt nøyere etterpå
 
Ingen tegn til tenner enda. Hun sikler mye og har hendene i munnen konstant, men trur det bare er en (u)vane.
De andre barna fikk ikke første tann før rundt 8 mndr alder.
 
Ingen tenner enda, men hun er begynt å sikkler endel så kanskje på vei.
 
Ingen tenner ennå, men de er på vei, sikler og biter og virker som han klør i hele kroppen til tider når han biter til :p
 
Back
Topp