Har babyen begynt å snu seg fra rygg til mage?

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Og omvendt? Hvor gammel er baby? :)
 
4 mnd i går. Hun prøve å snu seg til mage, men klarer det ikke helt ennå. Hun snudde seg mye andre veien for flere uker siden, men har helt sluttet med det da hun plutselig elsker å ligge på magen :p
 
Straks 4 mnd, men virker ikke som hun gidder å prøve en gang :p trives veldig godt både på rygg og mage :)
 
Kommer seg opp på siden, men har ikke knekt koden for siste stykket rundt... Kommer nok snart tenker jeg :)
 
Vår lillemann rullet første gang i romjulen. På nyttårsaften knekte han koden og rullet bevisst, og nå ruller han hver gang vi legger han på ryggen [emoji14] men rulle tilbake på rygg har han ikke funnet ut av ennå. Er 4,5 måned.
 
Ruller fra mage til rygg, 4,5 mnd. Men noen ganger virker det som han har glemt hvordan han gjør det og blir kjempefrustrert:D
 
Hun prøvde ikke å rulle fra mage til rygg før jeg viste at det faktisk gikk ann å ligge på siden :p Da gikk det en dag og hun var rundt på magen (3,5mnd) :) nå vil hun bare ligge på magen, men kommer seg ikke tilbake på rygg enda, bare når hun løfter seg for høyt og tipper rundt :p
 
Hun har rullet seg fra mage til rygg flere ganger men hun løste endelig koden på mandag og da skjønte hun hvordan man faktisk kan gjøre at gang på gang, når det kommer fra rygg til mage så virker det ikke som hun prøver engang, hun trives godt på ryggen! Men jeg fant henne faktisk liggende på magen i senga i dag, så da må hun jo ha snudd seg en gang i løpet av natta :) hun er 5 mnd gammel :)
 
Nettopp 4 mnd og er rett rundt hjørnet, han kommer seg nesten helt rundt på magen men den ene albuen er i veien ;)
 
4 mnd, har greid å snu seg helt rundt til magen to ganger. Andre veien har hun snudd seg lenge allerede. Også ligger hun mye på siden :)
 
Flinke! Min C knakk nettopp koden og nå elsker han å snu på seg :p kan bli litt hissig på magen
 
4mnd nå straks og gjør det om han får litt hjelp med å holde fingeren min og få starthjelp, men tror ikke det skjer uten hjelp med det første [emoji23]
 
Klarte det igjen i dag! Men hun blir ofte liggende på magen uten at hun klarer å snu seg tilbake, og blir sur ;)
 
Han begynte å snu seg fra rygg til mage da han var ca 4 mnd. Gjort det et par ukers tid nå. Fra mage til rygg har han kun gjort et par ganger, ganske ubevisst enda der
 
Snudde seg fra rygg til mage for første gang på 5mndrsdagen sin. Andre veien har hun gjort siden hun var åtte uker. Hater å ligge på magen:p
 
Snudde seg bevisst fra rygg til mage 3mnd og 1 dag gammel (lille julaften, derfor jeg husker det). Gjorde det mye i jula, så gikk det noen uker uten, før han ble ivrig på det igjen. Trives godt på magen, har gjort det siden starten, vil heller det enn å ligge på ryggen. Er 4 mnd i dag
 
Fire måneder gammel i dag. Kan holde han litt ene hånda og da ruller hele han rundt uten anstrengelser.
 
Her snur hun seg frå rygg til mage med en gang jeg legger hun ned på ryggen for å leke. Har gjort det siden hun var 3 mnd. Men fra mage til rygg, det gjør hun ikke... håper hun snart får det til, da hun fort blir sint og utålmodig på magen, og jeg må snu henne til ryggen, å så snur hun seg til magen igjen. Sånn går leketiden her:):)
 
Her snudde han seg en gang på torsdag og på mandag knakk han koden og snur seg så fort han blir lagt på rygg. Ikke klart å snu seg tilbake til rygg enda. Er 4 1/2 mnd:)
 
Back
Topp