Har babyen «oppdaget» ribbeina din ennå?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Så damer, barn babyene deres «oppdaget» ribben deres ennå ;)? Altså om de sparker mot dem?
Har hørt det vist skal være sabla vondt. Jeg e ruke 37 i morgen, men priser meg lykkelig over at lillegutt ikke har oppdaget ribben sparker overalt og hardt, men ikke der heldigvis. Blæra mi er hodeputen hans da:laughing002

Han sparker ikke så mye oppi ribbeina, men han legger seg godt oppi der inni mellom og det er skikkelig ubehagelig [emoji21][emoji28]

Han har dytta mot de og hatt noen glipptak over de ved et par anledninger, samme over hoftekam som har vært ubehagelig. Men han ligger oftere å sparker/dytter i siden på meg, og kan være borti ribbeina der [emoji44][emoji21]

Men jeg er ikke så lang, så kan være at jeg er for kort til at han synes det føles greit å dytte fra med beina oppover (heldigvis). Håper han gleder seg sånn til å få strukket på kroppen skikkelig at han kommer så fort han er klar [emoji14]

Blæra er godt brukt da [emoji14]

Ikke her, siden beina er nedover [emoji23]
Men borrer stadig hue godt oppi ene lunga mi [emoji87]

Har vært borti et par ganger, men holder seg for det meste rett under på høyre side [emoji4] Blæren derimot er en annen sak [emoji28]

Har kjent et par kraftige spark mot ribbeina, håper jeg slipper mange flere. Ikke noe godt nei!

Heldigvis ikke noen spark i ribbeina, men hun presser stadig vekk rumpa si i kanten på ribbeina. Da må jeg bare presse henne tilbake [emoji14]

Definitivt! Min mann brakk faktisk et ribbebein på sin mor når han lå inne i magen, så jeg er litt spent på hvordan innspurten skal gå.:D:eek: 34+5 i dag.

Opplevde det ofte med storebror, men frøkendingsen her har vært snill på det området til nå.
Ingen spark mot ribbeina ennå.

Han sparker mot samme punkt som storebroren gjorde. Mistenker at storebroren bristet det ribbeinet, og at det er en herlig svakhet der. Så sliter litt med å finne hode stillinger å ligge. Ligger jeg på høyre side får jeg halsbrann, ligger jeg på rygg blir jeg kvalm og ligge jeg på venstre side så verker det i ribbeinet som gutta sparker på

Har kun opplevd 1, i uke 30 ca. Er i uke 35 no. Kjenner føtter ganske høgt opp på magen; men eg har tenkt at om eg ikkje har opplevd det til no så slipper eg kanskje unna? Feil? :-O

Ingen sparking mot ribbeina, jeg er for kort til det så han ligger så sammenkrøllet at det blir mer mot siden av magen. :)

Dei to andre låg og spente i ribbebeina så lenge eg kunne kjenne dei. Men denne gangen er det ikkje mykje, presser seg godt oppover mot ribbene av og til men ikkje mykje spark. 37+4 i dag.

Så damer, barn babyene deres «oppdaget» ribben deres ennå ;)? Altså om de sparker mot dem?
Har hørt det vist skal være sabla vondt. Jeg e ruke 37 i morgen, men priser meg lykkelig over at lillegutt ikke har oppdaget ribben sparker overalt og hardt, men ikke der heldigvis. Blæra mi er hodeputen hans da:laughing002

De ribbeina har vært populære siden uke 28 i tillegg til nedpress. Men syns ikke det er så ille, trodde han skulle sparke hardere enn han gjør.

Back
Topp