Har baby som lager så mye lyd

Elisaban

Glad i forumet
Hun stønner og grynter og snorker som om hun tar i, nesten hele tiden. Det høres jo så slitsomt ut, som om alt er tungt arbeid liksom[:)]
Er det vanlig? Andre som er sånn?

Har også det sånn.. Hun grynter no voldsomt. Syns det er litt komisk [8D] hehe

Her er det alle slags lyder hele døgnet. Hun laget skikkelig gjeispe-lyd (oææÆææ), grynter hver gang vi må skifte stilling eller er bori henne når hun bæres / ligger i armen..., klukker, snorker... ja, jeg har ikke tall på hvor mange ulike lyder hun kommer med. I går lo hun høyt og hjertelig når hun holdt på å sovne. Vi blir stadig overrasket, men begynner etterhvert å forstå hva som er presselyder (som når hun må bæsje eller rape), hva som er kavelyder (hvis hun ikke får endret en situasjon hun er ukomfertabel i), hva som er koselyder (som når hun sovner, kjører bil...). Jeg tror dere også vil klare å skille de ulike lydene etterhvert, da vil det bli mye lettere.

Ja det er veldig komisk[:)] Tenkte jeg måtte høre om det var vanlig eller om tuppa mi strever uvanlig mye.
Det er vel sånt dem gjør da[:)]

masse lyder her å, veldig greit når man klarer å skille dem fra hverandre ja, utrolig hva de klarer å formidle med disse lydene!! [;)]

Ja den lille geitekillingen min lagde veldig mye lyd i starten.. Nå er det byttet mer ut med drøsing [:)] Pressing og trykking startet kl 7 om morgenen, selv om han sov. Strekker han seg høres han ut som en geit [;)]

Back
Topp