Har baby flyttet på eget rom?

Kløverdame

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Hvis ja, hvordan fungerer det for dere? Hvis ikke, hva tenker dere om når baby skal på eget rom?

Her er baby foreløbig i egen seng på vårt rom, men vi tenker å flytte ham når han sover gjennom natta.
 
Foreløpig er rommet til mini er stort kaos av rot :p må tømmes og pusses opp. Men med en gang det er gjort, flytter han inn der. Tror han kommer til å sove mye bedre da. Nå våkner han når vi skal legge oss og av vekkerklokken til mannen om morgenen.
 
Hu har vært p eget rom sidem hu var 2 uker gammel, kunne ikke sett for meg å hatt henne inne hos oss noe lenger :p
 
Ikke eget rom her. Av den enkle grunn at vi ikke har et enda:p

Skulle gjerne hatt eget rom til henne snart. Får se hva budrunden i dag byr på!:)
 
Ikke enda. Holder på å bygge det. :p
 
Sover i egen seng på vårt rom, men iløpet av noen måneder, når det blir klart om jeg blir boende i huset, så skal hun over på eget rom. Og hvis vi må flytte, så må jeg se det an.
 
Han sover på et rom for seg selv ja, men vil ikke si at det er hans rom :p Vi holder på å bygge en etasje, da vil han få eget rom. Nå sover han på det som var mitt kontor. Han sover mye bedre der enn inne med oss.
 
Sover på eget rom, gjort det siden i sommer. Sover bedre og lengre på eget rom, pappaen snorker :p
Hun våkner ca 04/05 og da tar vi henne med i sengen vår, gir en flaske og sover noen timer til :)
 
Sovet på eget rom siden august, sover mye bedre og blir ikke vekt av pappaen sin alarm :)
 
Sover på eget rom.
Begynte å sove rundt en uke etter at vi flytta senga inn på naborommet ;)

Merker det også hvis vi er borte på overnatting nå og må dele rom. Da blir det ørten oppvåkninger i løpet av natta.
 
Sover på eget rom, og har sovet der siden han var 4,5mnnd. Han sover bedre, og vi sover bedre:)
 
Vi samsover fortsatt, så nei hun er ikke på rommet sitt.
Tenker å "prøve" å lære henne til å sove på rommet før babyen kommer vertfall :)
 
Hun sover hos oss enda. Vi skal pusse opp rommet hennes!
 
Sovet på eget rom siden 6 mnd. Helt uproblematisk :) Sover mye bedre slik :)
 
Her flyttet han inn på eget rom når han var 5,5mnd gammel. Han sover bedre i senga med meg så det blir myye flying inn og ut av rommene hver natt.. Zzzzz. Men sambo var lei av å sove på et annet rom så da måtte det bli sånn desverre.
 
Har sovet på eget rom siden hun var 3 måneder. Sov rundt fram til hu var 5 måneder og har siden hatt minst en oppvåkning per natt... Men er enda flere oppvåkninger om hu deler rom med oss (det har vi prøvd på ferier og turer)...
Hun har rom vegg i vegg med oss, så ikke lange biten for meg å gå om natta, også våkner faktisk mannen lettere av henne enn om hu ligger inne hos oss!
 
Mange på eget rom allerede :) godt å høre, har nesten inntrykk av at det er fy-fy å gjøre det før de er 1 år!
 
Vel.. Han som blir tre sover sammen med sambo og frøkna sover med meg. Så vi har eget jenterom og gutterom ;)
 
Han flytta ut forrige fredag, og inn igjen i dag :p han har tulla så mye på nettene de to siste mnd,og enda mer etter vi flytta han inn til storesøs. I dag flytta jeg han inn til oss igjen, og nå har han sovet i hele to timer! :D
 
Back
Topp