Har augustbabyen eget rom?

M

Moderator Stine

Guest
Her har begge våre hvert sitt, men en av de må nok dele når neste ramp kommer og har blitt litt større(men h*n skal få sove inne hos oss en god stund først =) ).

Hva med dere?
 
Lille har sovet på eget rom fra han var en uke gammel. Far vekket lille med snorking og lille vekket meg med snorking :p
 
Her har mini sovet på eget rom siden starten av desember. Litt over 3 måneder. Jeg våkna av allr lyder også var han ikke våken en gang! Nå våkner jeg kun når han våkner og uffer seg etter mat. Må si jeg er imponert over hvor lett vi mødre våkner av de små. Selv i et annet rom. Og faren våkner ikke om han gråter på samme rom en gang.
 
Hun har eget rom, men sover med oss. Kommer nok til å gjøre det til hun er 1år eller mer, tenker jeg. Flytter nok henne før om alles søvn blir dårligere/forstyrret. Jeg er en liten forkjemper for samsoving! :)
 
Vår flyttet inn på eget rom i jula i håp om at jeg ikke skulle våkne av alle lyder. Da var hun 5 måneder. Men ligger gjerne i senga vår etter 2. ammerunde på natta (ev første ammerunde hvis hun bare har våknet en gang)
 
Her sover han fortsatt inne hos oss. Riktig i egen seng, men... Han har eget rom, men vi mangler litt hyller der før jeg vil ta det i bruk. Også vil jeg vente til jeg selv har permisjon igjen.. Så han blir nok å sove på eget rom, en gang etter hvert :p
 
Har eget rom, men sover inne med oss enda :) tenker å kanskje flytte henne på eget rom om 1-2 mnd kanskje! Kommer Ann på nervene mine :p
 
Her sover hun enda inne hos meg. Faren e forvist på sofaen. Da han vekket småen med hosting om natten.

Barnerommet e så og si klart. Må bare hive ut den ene enkel sengen som e det inne. Men tenkte at småen skulle få sove med meg til hun e 6-7 mnd. I et håp om at hun sovet natten igjennom til den tid.
 
Hun har eget rom, men sover hos oss. Hun sover i egen seng hos oss da. Vil ha henne hos oss en stund til. Hun sover hele natten, og har alltid gjort det, så kunne nok fått eget rom.... Meeeeeen moren er ikke klar for det enda.. ;)
 
Nei.. Hun sover inne hos oss, og det skal hun gjøre til jeg er klar for å flytte henne.. storesøster sov hos oss til hun var 2.5 år
 
Har eget rom, men sover hos oss. Flytter oppi senga vår etter ca nattamming nr 2 hver natt. Det er så kos, og mindre slitsomt når hun skal spise spise.
 
Back
Topp