har alle vert til JM?

gullimin

Forelsket i forumet
eller bestilt time?

Eg har ikke komt så langt.. har prøvd å ringe, men ho er sikkert på ferie. Men håper eg ho kommer igjen om ikke alt for lenge, for eg har litt lyst på en time snart.. Har ikke hørt hjertelyden endå, så eg har veeeeedig lyst til det!!!

Eg har ikkje vore hos jordmor, og har heller ikkje høyrt hjartelyd endo. Det hadde vore kjekt å fått ein skikkeleg bekreftelse på at det verkeleg er noko der snart [:D] (Magen veks, og noko rører seg der inne, men hjartelyd hadde likavel vore kjekt å høyrt..)

Jeg har akkurat bestilt time og fikk i førsten av august <3 Gleder meg .. blir veldig spennende :)
Har valgt å ha en samtale med jordmor for å se hva jeg ønsker videre i svangerskapet :)

Har ikke bestillt jm ennå nei... men har jo god tid!!!

men har jo kjøpt meg dopler så kan høre hjertelyden når jeg vil... er som om det er en traver i magen når jeg hører!!! [:D][:D][:D]

Men har jo begynnt å kjenne liv også så nå skal det mye til for at jeg tviler...[;)][;)]

Har ikke jordmor i kommunen hvor jeg bor, men jeg har en fantastisk fastlege som jeg går til [:)]

Jeg har vært en tur hos fastlege, og skal dit igjen neste mandag, men etter det blir det nok mest JM. Skal ringe å bestille time neste uke tenker jeg...[8D]

Jeg går bare til legen, orker ikke gå til jm også... hadde ikke bruk for det sist gang heller, følte det bare ble mas... synes det er greit å dra til legen sjelden og bare bli ferdig med kontrollen.

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Jeg går bare til legen, orker ikke gå til jm også... hadde ikke bruk for det sist gang heller, følte det bare ble mas... synes det er greit å dra til legen sjelden og bare bli ferdig med kontrollen.

er ikke din mor jm? mener jeg leste det her for en stund tilbake..
så du får vel tips og råd av henen om du trenger..

ORIGINAL: turteldue

er ikke din mor jm? mener jeg leste det her for en stund tilbake..
så du får vel tips og råd av henen om du trenger..

Nei, hun er hs[;)]

Har vært hos første time hos jordmor i dag. Alt vel. Skal ikke tilbake før helt i slutten av oktober jeg nå. Gidder ikke fly ned dørene der heller....

var hos jm i uke 16. skal tilbake i oktober[:)]

Skal til 1. time hos jordmor i september 19+4[:)]

Hadde egentlig fått time fjerde august,men den ble avlyst.Så da skal jeg ikke dit før i september.

Back
Topp