Har alle vært til ordinær ul nå? :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
- ville dere vite kjønn på babyen?
- ville h*n vise seg?
- noen som venter tvillinger her?
- dere som vet kjønn: skal andre få vite kjønnet eller skal dere holde det hemmelig for dere selv? :)

Var i desember.
Ville vite kjønn og det fikk vi. Var ikke en sjenert kar i magen her nei :)
Vi holder ikke hemmelig hva vi venter.

Vi ville vite kjønn og det fikk vi heldigvis :) ikke hemmelig heller ;)

Og det var bare en der inne..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Vi ville vite, og det er mest sannsynlig ei jente. Bare en, og vi forteller folk hva det er! :)

Her er det en liten gutt:) han gjømte seg godt inni der, jordmoren holdt på 1 time før ho ikkje orket mer.. skal på ny ul på fredag så då får vi vertfall dobbel skjekka at det er en gutt om han er samarbeidavillig denne gangen då:) det er ikkje hemmelig hos oss ;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum

Vi var i desember :)
Hun var ikke kjempevillig til å vise seg frem, så vi fikk dårlige bilder, og jm kunne ikke garantere 100% at det er jente, men hun så kjønnsleppene ved 2 anledninger ;)
Ikke tvillinger *puh!*
Alle her har fått vite at det kanskje er ei jente, hehe ;) Skal på 3D-UL i februar, så da får vi vite helt sikkert :)

Var på oul 10.desember. Var bare en der inni og han/hun var ikke villig til å vise oss noe annet enn bakhodet og ryggraden sin.. Vi skulle ikke vite kjønnet og det var han glad for etterpå, for han hadde ikke hatt kjangs til å se det sa han. Var på ny ekstra ul i dag siden vi ikke fikk sett alt sist, og i dag var den lille mye mer villig til å vise seg frem og vi fikk noen kjempe fine profilbilder <3 fortsatt skulle vi ikke vite kjønn, men i dag hadde han nok kunnet se det om han hadde sett etter.. Så vi blir overrasket i mai og er veldig spente :D

Vi har vært på OUL idag :-) frisk liten baby i magen :-) vet ikke kjønn :-) jordmora trodde ikke vi kom til å få noen gode bilder da babyen lå vendt mot ul-apparatet hennes stort sett hele tiden, men snudde seg tilslutt i profil så vi fikk bilder likevel :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

- ville h*n vise seg?
- dere som vet kjønn: skal andre få vite kjønnet eller skal dere holde det hemmelig for dere selv? :)
Var 29 november,vi ville vite kjønn og det kunne se ut som en jente men hun var ikke helt sikker,så satser på å få vite det bedre på ny ul i februar.
Er bare en og glad er jeg for det,med 4 stk fra før:-) :-)
Og vi kommer nok ikke til å holde kjønn hemmelig,for er så mangen i nær familie som skal ut å reise de neste mnd og har lyst å handle til babyen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

18 desember på oul, fikk vite at vi hadde en sprellende gutt som ikke var interessrrt i å vise seg frem.. legen så også to andre anlegg så jeg har bært trillinger frem til ca uke 7.. wow! Her fortalte vi om kjønnet... !

..HerQ..

18 desember på oul, fikk vite at vi hadde en sprellende gutt som ikke var interessrrt i å vise seg frem.. legen så også to andre anlegg så jeg har bært trillinger frem til ca uke 7.. wow! Her fortalte vi om kjønnet... !

..HerQ..
Oi, trillinger. Det hadde jo vært helt utrolig. Hva tenker du om det? Er du lettet eller skuffet?? Trur jeg hadde fått litt panikk med trillinger...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Vi ville vite det ettersom tulla mi heletiden snakker om lillesøstra si som er i magen. Og han var veldig glad i å posere;-) så det er lill vanskelig å hålde det hemmelig etter som vi har ei lita skravlebøtte hjemme;-) men vi har nokk kommet til å fortalt det til våre nermeste likevel:-) lillegutt <3

Oi, trillinger. Det hadde jo vært helt utrolig. Hva tenker du om det? Er du lettet eller skuffet?? Trur jeg hadde fått litt panikk med trilinger...

Det har jeg sånn at jeg overproduserer egg, så har hatt tre graviditeter hvorav;
1gang; 3 eneggede jenter som endte i MA i uke 15.
2gang; tvillinger hvoranv ene ble min flotte sønn på fire år, mistet andre i uke 8.
3gang; også tre, men to Sa før uke 12. Tredjemann holde stand og har det fint!
Så som du skjønner har jeg anlegg for det, var veldig forberedt, men nå tror jeg det holder.....;) var i totalt sjokk først men nå har det gått mye greiere å takle. Har hatt veldig god oppfølging og hjelp, masse samtaler og støtte.. men syns jo det er blodig urettfersig at jeg skal ha 35egg klare til enhver tid, mens andre sliter for å bli gravide. Skulle gjerne delt ut!

..HerQ..

- ville h*n vise seg?
ja, vi ville vite kjønn
ja, hun viste seg frem
ingen tvillinger her...
andre fikk vite, ser ingen grunn til å holde det hemmelig - folk skjønner det jo så fort de ser at vi har handla noe :P

Vi var på ultralyd 30 november, og ja vi ville vite kjønnet. Det viste seg at det er ei lita prinsesse der inne, og jeg klarte å se at det var ei jente før jm sa det :) Vi har offentliggjort kjønnet for lenge siden, klarer ikke holde oss vi ;)

Back
Topp