Har "alle" vært på tidlig UL? ;-)

ssf

Andre møte med forumet
Virker som at "alle" har vært på tidlig ul. Bare jeg som ikke har vært på det? ;-)

jeg var for 3 uker siden :) Veldig beroligende å se det var liv der inne :)

Jeg var på tidlig ul pga blødninger. Alt var heldigvis i orden, og fikk se en liten en som lå og sprella:-) Hadde ikke roet meg ned før jeg fikk ul....

Det forstår jeg veldig godt :-) Men virker som "alle" har vært på ultralyd allerede, både med og uten medisinsk grunn for det.Blir litt stressa når jeg ikke har vært selv, men har jo hørt hjertet flere ganger, så alt er vel i orden :-)

Nei, jeg skal ikke... hørte hjertelyden 1 gang forrige uke og har ikke behov for tidlig ul... Teller dager til ordinær da, er så nygjerrig på kjønn ;)

Marlex skrev:
Jeg var på tidlig ul pga blødninger. Alt var heldigvis i orden, og fikk se en liten en som lå og sprella:-) Hadde ikke roet meg ned før jeg fikk ul....

skriver under på denne :)

Jeg har heller ikke vært på noe ul enda! :)

Jeg har vært i uke 11 med alle 3..

For å sjekke nakkefolden! :) Den er best å sjekke i uke 11 =)

Jeg har ikke vært på tidlig UL, venter spennt på å få dato til ordinær UL:-)

Nope, not me :-) 

Nei, jeg har heller ikke vært på UL ;-)
Får vente til uke 18!! Og det blir såååå spennende.

Så lenge urinprøve+blodprøve resultatene er gode så orker jeg ikke å bekymre meg.
Og at vi hører hjertelyden :-)

Charlotte_86 skrev:
Nei, jeg har heller ikke vært på UL ;-)
Får vente til uke 18!! Og det blir såååå spennende.

Så lenge urinprøve+blodprøve resultatene er gode så orker jeg ikke å bekymre meg.
Og at vi hører hjertelyden :-)

Helt enig! :-) Blir kjempe spennede, og jeg gleder meg sååå! :-)

Nope-ingen ul her så langt:) skal på ordinær ul 27 juni og gleder meg masse til det-vil jo vite kjønn!:) Mn så er dette barn nr 3 og jg er laaangt mer relaxed enn jg var de andre gangene;)

Jeg har ikke vært på ul og jeg har heller ikke hørt hjertelyden.. "Heldigvis" har jeg mange svangerskapssymptomer:) Fikk time til ordinær ul i dag:D  22/6 :D

jeg var det, siden jeg har et par venninner som har mista noen ganger før jeg ble gravid, og de skremte meg en del, så jeg fikk nesten panikk så jeg måtte se om alt var bra X) og det var det, hehe..

Back
Topp