Har alle tatt påskeferie?

Lisee

Elsker forumet
Tenkte bare jeg skulle gi en liten tilstandsrapport jeg, siden det er så stille her inne i påska. [8D]Vi har ikke de store planene. Det blir noen turer til besteforeldre og hvis været blir fint, så blir det noen turer ut i naturen. [:)]
I dag sprutregner det og det frister ikke veldig å reise ut. Men det skal vist bli finere mot kvelden. Håper det[:)]
Når sola kommer (legg til merke NÅR[;)]) inntar vi vel også "las verandas" for å få litt farge[:D]
Hva gjør dere andre?

Ikke på noe påsketur vi heller Lisee..
Vi var hos svigermor i tre dager da.. he he. Da hadde jeg husmorferie[:D]
Ellers har typen kjøpt ei gammal campignvogn og den driver han å pusser opp. Skulle selvfølgelig bruke hele påsken til det, derfor blir det ingen tur på oss noe sted [:@]
Så jeg sitter inne med Linnea for det meste, for det er jo så elendig vær..

Ja ja vi koser oss for det vi da, så det er vel ikke synd på oss.. he he.

neida ikke noe påsketur hos oss heller vi får besøk av venner og slektninger vi feirer jo ikke påske men det blir jo koselig alikevel å ha fri fra jobb å skole å kose seg med familien[:D][:D]

Ingen påskeferie her heller, har hatt besøk av mamma og søstrene mine i to dager nå da, og de dro endelig i sta puh.....

Ellers kommer bestemor og bestefar i morgen, håper det blir litt fint vær da, er så kjedelig å være inne hele tiden[:'(]

Det høres ut som om vår påske blir noen lunde det samme som Lisee sin. Vi venter på pent vær for å ta turen ut i naturen og grille på terassen. Mens vi venter tar vi en tur på kino med de to eldste i kveld. Ellers har jeg handlet inn til masse deilige middager så det blir en del spising kan du si. Håper på litt besøk også da. [:D]

heisann:)
ikkeno påske ferie på oss heller, blir bare noen små turer på besøk til venner og familie..
imorgen skal vi til sviger mor der hele søskenflokken til typen kommer.. hmm blir noen estykker da ja.. koz de:)

tror de flest her på forumet har tat påskeferie,.. , stille her inne.
GOd påske folkens:)))

Heisann [:)]

Ingen påskeferie her i gården heller. Samboer er på jobb i nordsjøen, så vi er alene i påsken. Vi håpe på fint vær, sånn at vi kan ut å trille. Ellers så blir det middag hos mamsen og papsen hver dag. Det er jo ganske deilig, så sleppe eg å kokkelere bare til meg selv [:)]

meg og jonas flytter på lørdag.. så her går påsken vekk i pakking og planlegging[:D] gleder meg til neste påske, da ska jonas få påskeeg[:D]

heisann!
det blir ingen påske tur på oss heller...vi hadde noen små planer, men samboeren er blitt forkjøla så vi holder oss hjemme...kjedelig, men det blir bedre tider når  han blir frisk igjenn...på mandagen 2. påskedag skal Noah døpe seg så da må vi ordne litt til det...jeg har baket sjokloladekake og daim kake...mmmm...

I dag har Eskil vært på sin første skikkelige tur[:D] Vi pakka pølser og grill og fikk oss en tur i det fine været. Så da ble det årets første grilling. Kjempedeilig med svidde pølser igjen[:D]
Eskil sov fra hele turen, men jeg tror han syns vi hadde det veldig koselig[;)]

Back
Topp