Har alle tatt kveld eller?

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Jeg kjeder meg noe så inni margen.. Samboeren er på jobb å kommer ikke hjem før 7 i morgen tidlig.. Er bare meg å lille banet i magen hjemme, å vi har ingenting å gjøre..

Jepp, jeg kjeder meg så mye, at jeg har begynt og planlegge barnerommet. Kan bli ganske dyrt ja, vist ingen stopper meg snart.

Samboeren min reiser vekk mand og kommer hjem torsd. heldigvis siste uka han reiser vekk nå da.

hehe, jeg har blitt stoppet [8D] Men jeg har sluttet å røyke så jeg har fått tilatelse til å kjøpe en liten babyting [:D] Eneste problemet er at det er så mange ting jeg vil ha at jeg ikke klarer å bestemme hva jeg vil kjøpe[8D] Skulle ønske samboeren min aldri trengte å jobbe nattevakt mer.. Men det er nok vanskelig!

De fleste begynner fødselen på natten, så når du begynner og nærme deg termin, bør han se om han kan få slippe nattevakt, eller du må finne noen andre som kan hjelpe deg vist det skulle begynne på natta.

Har ikke fått kjøpe noe jeg heller, men jeg har en lang ønske liste.

Jeg slutta og røyke den dagen jeg fant ut at jeg var gravid, håper jeg ikke begynner på igjen etter fødselen, tror ikke det blir så enkelt og la vær da.

Jeg håper også at jeg klarer å holde meg etter fødselen! Men da er man nok ikke like streng mer, å når samboeren røyker er det ikke så enkelt! Han har heldigvis bare 7 nattevakter på 6 uker.. Å de er veldig samlet.. (fire den her uka å tre om to uker) Så det skal nok gå bra.. Dessuten så kan han dra fra jobb når som helst så da er jeg safe[:D]

Det er bra. Samboeren min får ikke gå lengre en på do når jeg begynner og nærme meg termin, men da har han juleferie så det skal vel gå bra,+ at mor mi kommer og blir til nurket har kommet.

Samboeren min sier han skal slutte samme dag som gutten blir født, vist ikke han klarer det, begynner sikkert jeg og røyke igjen.
Mye penger spart vist begge klarer og slutte da. Penger vi kan bruke på og innrede barnerommet.

hehe.. Jeg prøvde meg også på den der, men kom ingen vei med den[8D] Samboeren synes det er for tidlig til alt mulig så det hjelper ikke hva jeg sier.. [:(] Han kommer sikkert til å angre når han må slippe meg løs å jeg tar helt av[8D] Tror det er noe som ligger i oss jenter det der, må ha alt klart liksom! Har dere funnet navn til gutten? Vi vet ikke hva det blir enda, men navnene er klare[:D] Matilda Nicoline (Nicoline etter bestemoren til samboeren) og Elias Andre (Andre etter samboeren)

Nicoline var kjempe fint. Hadde lyst på dobbelt navn jeg oxo. Jeg og alle andre vil han skal hete Benjamin, samboere liker best Casper.

Han skulle hjelpe meg og finne dobblet navn, men det gikk ikke så bra, Casper Kornelius var han sitt forslag. Så vi holder oss til enkelt navn, siden vi ikke har fantasien på rett plass,noen av oss.

Det blir ganske dyrt vist dere skal ta alt på en gang, det gjorde er venne par av meg og de måtte ut med 20 000 og da hadde de seng, vippestol og masse klær før den store handle turen.

Så vist du ikke får begynne og handle bør dere begynne og spare. Vi skal begynne og handle i helga, ta litt vær mnd.
Nå har familien min tenktog kjøpe ganske mye og vi skal få en del. Men jeg vil ah meste parten nytt da.

hehe.. Det er tradisjon i begge familiene våre med dobbelnavn.. Så da ville vi gjerne ha det vi også [;)] Men vi har plagdes litt da! Det kan jeg skrive under på[:D] Har du lagt merke til hvor sakte tiden går nå forresten? Jeg blir gal..

Jeg ha bestemt meg for Benjamin, men fant ikke et navn til som passet.
Alle i min kjæres familie har dobbelt navn, nå er han skikkelig bygde sunnmøring da, og de er flinke til og kombinere navn som ikke passer sammen.
På min side går etter hva som er på moten, eller så skal det være et navn som få har.

Nicoline likte jeg veldig gått, vist det blir jente neste gang så har jeg er navn på lur[:D]

hehe.. ja, det er sånn som Harry Åge liksom.. HALLO? bad.. Benjamin Andre er jo fint da.. Men Andre passer til alt[8D] Familien min betaler det meste (bilstol, vogna og stellebordet) Åsså har vi fått en seng.. Men vi må jo ennå kjøpe dyner, voksipose, madrass, klær å en helt HAU med småting.. Pluss julegaver, pluss at vi begge har bursdag nå i september så det blir ingen babyting på den lønna.. Jeg begynner egentlig å bli skikkelig stressa jeg da[8D]

Han har en bror som hete Andre Asle, syns det kræsja litt, men det er min mening da. Uanz, så er ikke broren han en person jeg vil opp kalle sønnen min etter.
Men Andre er et fint navn da. Men de Andre`ene jeg kjenner er noen ramper som roter seg opp i ting de ikke bør rote seg opp i.

Back
Topp