Har alle tatt ferie?

brummemor

Gift med forumet
Det er jo så kjedelig her! [:D] Sitter liksom litt alene her.................................

Sliter med samme følelsen brummemor[:D]. Det er utrolig døtt her inne for tiden. HVOR ER ALLESAMMEN?????

Det tar seg vel opp til høsten![:D]

Jeg tar ferie fra neste uke, så da svikter nok jeg litt også! [:)]

Vi reiser rundt den 10. juli så da blir det virkelig stilt her inne fra min side.

vi får komme sterkere tilbake til høsten, i mellomtiden får vi prate med oss selv.[:D]

Hehe, ikke sant![:D]

Du får ha god ferie da, om vi ikke "sees" før! [:D]

jeg er her også!! har hatt ein daffe periode frå bv gitt ska skjerpe meg!!!

Du får også ha god ferie brummemor, du reiser jo før meg[:D]. Teba da!!! Nå må du ikke la oss være så alene her inne[:D]

er du gala!!!! må jo passe på doke galningane!!! hahahaha...neida tuller!!
im back!!
har slete litt med kvardagsforma,men idag skiner sola så da vert det mye bettre!! og så er eg kjempeforelska!!![:D][:D][:D]

Er her så og si hver dag jeg...
Men gjør vel kanskje ikke så mye utav meg...[:)]

Dere som ska på ferie, får ha god tur da, og kose dere ordentlig!!!

Jobber fra 11-19 så det er en dum arbeida tid, men neste uke er det fra 7-15 igjen... men har merket at det er litt lie liv her til tider ja. Er vel pga sommer og sol...

Startet min ferie i dag. Skal ha 4 1/2 uke. Det skal bli herlig. Er ikke så veldig aktiv her inne med skriving, men er nesten innom hver dag for å lese litt. Blir nok bedre etter hvert.
God sommer alle sammen !!  [;)]

Nei da, ikke ennå.
Men har vært stille fordi det ikke har vært noen har de gangene jeg har vært inne.
Blir snart borte da, til lørdag drar jeg på ferie[:D]

Ikke ferie ennå.... Men er ikke så mye her inne.

Jupp er ganske dødt her inne til tider.... Men når høst været kommer så blir det nok bedre. Folk gidder vel ikke å sitte inne på pcen når det er sommer og sol 

Starter min ferie kl 16.05 i morra...tre deiiilige uker!!

Var foressten og kikket på nye niesa vår i dag. Broren til samboern min har fått ei jente..dødssøt!!  *gleder meg*

Back
Topp