Har alle super tydlige symptomer uke 6-7?

Minimoni

Prøver på nr 1
Novemberlykke 2015
Føler det er så mange som har så mye symptomer her inne, er det noen som ikke har så mange og det går bra med? :) Jeg kjenner at mine symptomer er heller mindre enn de var faktisk, og kan ikke "skryte" av mye kvalme eller veldig ømme pupper ...
Man blir så stressa når man leser om alle som er dårlige og ligger over doen....
Jeg må legge til at jeg går på relativt høy dose prednisolon, så vet de kan gjøre til at man skjuler gravid symptomene visstnok... *håper det* Jeg er 6+3 idag.
Jeg har hatt en del symptomer, nødvendigvis ikke alle på engang, men puppene stresser meg mest blæhh....de kjennes nesten helt normale ut :(
 
I følge meg selv hadde jeg ingen, men i følge de rundt med hadde jeg alle... Jeg fant ikke ut av dette før jeg var i uke 6+3, altså fosterets uke.. Så litt merkelig det der... Men burde tatt et hint da jeg spiste fiskepinner til frokost og biff hver kveld...
 
Det er absolutt ikke alle som har noen særlige symptomer, og det kan vel gå bra likevel... Snart ferdig med uke 14 nå, og har knapt nok merket et symptom... Litt mye tissing om natta en ukes tid, uten at jeg tok hintet. Ingen problemer med kvalme, mat, lukter, etc...

Jeg var veldig bekymret i starten, 10 uker gravid helt uten symptomer?!? Men tidlig ultralyd for en uke siden viste at alt stod flott til, så nå håper jeg at sjansene er gode...
 
Back
Topp