Har alle som var med motatt hv gave?

¤LinnPinnSukkerspinn

Betatt av forumet
Lurer litt på statusen på motatte gaver jeg[:)]?
Siste gaven ble sendt på mandag, så vil jo da tro at alle bør ha fått eller at det dukker opp noe idag eller imorgen om det ikke har skjedd noe kluss i posten...

Har fått min i dag [:)] en kjempefin v-genser + et stilig rutete skjerf [:D] Fra Baby-tutta, er jeg rimelig sikker på!! Tuuuuusen takk for pakken!! [:D][:D]

Så flott gave[:)]

ORIGINAL: mariak

Har fått min i dag [:)] en kjempefin v-genser + et stilig rutete skjerf [:D] Fra Baby-tutta, er jeg rimelig sikker på!! Tuuuuusen takk for pakken!! [:D][:D]

værsågod[:)] syns bare det så så stilig ut, kjekt for oss som har jente å kjøpe litt gutte-stahs vettu[:)] beklager at den kom i seineste laget, men sendte den på mandag, så rakk akkurat fristen.

jeg på en annen side, har ikke mottat min.....[8|]

Jeg har sendt og vet at den er mottatt i alle fall [:)] Håper dere som ikke har fått enda finner pakke i postkassa snart, det var veldig koselig altså [:D]

ORIGINAL: *Babytutta*

værsågod[:)] syns bare det så så stilig ut, kjekt for oss som har jente å kjøpe litt gutte-stahs vettu[:)] beklager at den kom i seineste laget, men sendte den på mandag, så rakk akkurat fristen.

Din hv sendte pakken den 28/10 så den bør egentlig ikke være så langt unna...

ORIGINAL: mammatilstorm

Har ikke fått[8D]

Din hv sendte gaven 30/10, og fikk beskjed om at det ville ta en 3-4 dager ifra mandagen av, så får håpe den ligger i postkassen imorgen[:)]

ORIGINAL: ¤LinnPinnSukkerspinn

ORIGINAL: *Babytutta*

Din hv sendte pakken den 28/10 så den bør egentlig ikke være så langt unna...

nei da burde den absolutt ha vært her, hmm[8|]
godt du har oversikt, får tro den kommer i morgen da, 1 uke etter sending...

Back
Topp