Har alle sladrevenn nå??

Et-nytt-gull

Glad i forumet
eller er det flere enn meg som ikke har det?

har vært frem og tilbake om jeg skal,vil osv ,siden jeg føler jeg ikke har vært så aktiv her inne som mange av dere og derfor ikke blitt så godt kjent med dere ;)

Jeg har heller ikke, jeg føler ikke at jeg er aktiv nok her inne :)

Da er vi flere hvertfall ;) ikke at det er noe mål i seg selv altså ;) hehe

Kva er sladrevenn? :p

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Jeg har heller ingen!

Har ingen nei :)

Har ingen jeg heller nei, har ikke helt skjønt poenget med det.. enda :p

Jeg har heller ingen:)

Kva er sladrevenn? :p

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

En du sender f.eks melding til når fødselen er i gang,eller når du har født og omvendt ,eller når du ønsker at annen info skal bli publisert på forumet :) og du ikke har anledning til og gjøre det selv .

Har ikke, og jeg tror kanskje jeg ikke vil ha det heller. Jeg vil være den som deler nyheten først.

Ser den :) men sånn jeg ser på det er sladrevenn kun til bruk på forumet hvor man vanligvis er litt anonym fra før,og det er ikke snakk om og broadcaste det på nett ellers for hvem som helst ;)

er usikker selv denne gangen... Sist hadde jeg .

Jeg har ikke.. Og tenker at det ikke er så nødvendig heller, for jeg er ikke så aktiv her, og dessuten er det jo så enkelt å skrive her via appen. Like lett som å sende en sms til en eventuell sladrevenn. :)

Hadde ikke sladrevenn sist og tror ikke jeg skal ha det denne gangen heller. Det er jo ikke nødvendig å annonsere fødselen og babyen med en gang. Sist tok jeg det når jeg var kommet til hektene igjen etter noen dager hjemme :)

:) Jeg har ingen enda. Hadde vært fint med en som kanskje hører til i Hedmark om det er noen her.. :)

Jeg har ikke.. Og tenker at det ikke er så nødvendig heller, for jeg er ikke så aktiv her, og dessuten er det jo så enkelt å skrive her via appen. Like lett som å sende en sms til en eventuell sladrevenn. :)

Jeg må si meg litt enig med deg :)

Back
Topp