Har alle søkt til NAV

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Jeg kom plutselig på at jeg ikke har søkt om foreldrepenger til NAV enda? Er det flere som er så trege som meg? Jeg er 29 uker så det er på tide...

Jeg er også 29 uker, og fikk terminbekreftelsen fra jm for ei uke siden, så jeg burde rote meg til å gjøre det snart. Vi få se på det, kanskje søndag ettermiddag når gjestene har dradd, før det tror jeg ikke mannen har tid til å sette seg ned sammen med meg, han mpå jo rydde og vaske huset :P

Nei har eg gjort da då? :P Gløymde å få bekreftelse frå jordmor sist veka, så då får eg ta da neste veka når eg ska på ultralyd :P

Jeg fikk bekreftelse i dag og skal søke i løpet av kvelden. Er 27 uker på vei. Så jeg er ikke så treg men er deilig når man er ferdig med det

Jeg stresser ikke, de er ikke såååå treige med å behandle tenker jeg, og jeg får uansett lønn fra arbeidsgiver som får refundert fra nav så det er ikke så problematisk for meg

Skal sende inn så fort jeg har bekreftelsen fra jordmor, så da tar det gjerne 2 uker til før jeg får gjort det, men har laget en mal enn så lenge :) De hadde sendt inn fra jobben, men med feil stillingsprosent! Har ikke hørt noe mer etter at jeg sa ifra, så håper på ny beskjed snart om at de har fiksa det!

Jeg har heller ikke sendt inn noe, men kjenner det ligg over meg. Er 28+4 så føler jeg har litt tid enda. Må bare finne ut hvordan vi skal gjøre det for å få alt til å gå opp.

Kan først få terminbekreftelse i morgen (27 uker).

Noen som vet om det holder å ringe legekontoret å få de til å sende? Jobb er ivrige på at jeg skal søke så snart som mulig.

Tenker jeg har god tid enda;-) Sist søkte jeg noen uker før jeg gikk ut i permisjon. Får lønn fra jobb, som får tilbakebetalt fra Nav, så er liksom ikke noe stress:-) Må uansett bli helt enige om hvordan vi skal fordele permisjonen:-)

Skal søke, men venter på bekreftelse fra jm. Skal dit neste tirsdag så skal få gjort det så fort som mulig etter det :)

Fikser I løpet av neste uke ser jeg for meg :) er 29+0 på mandag, så stresser ikke helt enda.

Har ikke søkt enda, har fått terminbekreftelsen og funnet av hvordan ferie osv blir så målbare få satt meg ned å gjort det. Etter helga... Orker ikke før

Nope! Men burde vell søke snart. Skal ha engangsstønad selv om jeg har rett til foreldrepenger (har veldig liten prosent, så han tar det han kan). Men hva trenger man av papirer for å søke? Jeg har bekreftelse fra jm, og universitetet på at jeg er student, trenger vi noe mer?

Fikk termin bekreftelse i dag og sa jeg skulle ha den for i dag. Legekontoret daterte den i går altså 26+6. Er det mulig å være så sløve. Altid skal det være ett problem når det skal søkes på noe.

Fikk termin bekreftelse i dag og sa jeg skulle ha den for i dag. Legekontoret daterte den i går altså 26+6. Er det mulig å være så sløve. Altid skal det være ett problem når det skal søkes på noe.

Bekreftelse fra 26+2 godkjenne nav ;) Då har du 26 fullgåtte uker og e i uke 27, så det ska gå bra :)

Back
Topp