Har alle søkt permisjon?

Tre muskuterer

Lykkelig!
HJELP!!!
Jeg og mannen må vel søke permisjon snart men aner ikke hvor jeg skal begynne en gang. Noen tips?

Uff, jeg skulle jo begynne for et par uker siden, men det har foreløpig bare blitt med tanken.

www.nav.no er vel en god start...

Har skrevet ut alt av papirer, men det så så innviklet ut at jeg la det i en skuff :P

Jeg har printa ut arka.. d er d hele.. tenkte faktisk fylle ut d jeg klarer selv å så gå til nav å få hjelp til resten.. va litt forandringer på skjema nå siden sist..

Printa ut skjema, men så vidt begynt å fylle ut.
Mannen må få en legeerklæring fra sin lege også¨som jeg må legge ved da jeg skal søke hans uker også.
Og jobben har så vidt begynt å fylle ut papirene ang lønn, men vil ha med denne mnd utbetaling da den er høyere enn ellers ;) Men det er jo egentlig ingen hast enda.

Vi er ferdig med å fordele ukene. Nå må vi bare sende inn søknaden til arbeidsgiverene våre. Slipper heldigvis å forholde meg til NAV denne gangen.

På sett og vis så er det i grunn greit å ikke få noe - så slipper jeg å tenke på alt det derre papir greiene. Eneste som skal fylles ut er den engangsstønaden - men det skjer jo ikke før i slutten av mai hos meg...

Lykke til med kortstokken alle sammen!

Jeg har gitt alle papirene til jobben, så skal de fikse det for meg :)

Eg får kun engangstønad denne gang... Har begynt å fylle ut,og trur faktisk ikkje at det er noe mer å fylle ut heller.. Skal bort på nav neste uke så får ta det med da og høre om eg har gjort rett.. Også må eg skrive ut søknaden om foreldrepengene til han far....

Vi har ikke gjort det enda.. var inne for en stund siden og fant skjemaene, men nå finner jeg dem ikke igjen, hehe

Jeg har i det minste levert søknad til jobben om permisjon, de vil ha det skriftlig. :)

Eg får kun engangstønad denne gang... Har begynt å fylle ut,og trur faktisk ikkje at det er noe mer å fylle ut heller.. Skal bort på nav neste uke så får ta det med da og høre om eg har gjort rett.. Også må eg skrive ut søknaden om foreldrepengene til han far....
Siden jeg har smelta bort hjernecellene idag og klarer ikke å tenke tilbake eller noe logisk...
Kan du påminne meg hvordan du får engangsstønad OG far får foreldrepenger?

Siden jeg har smelta bort hjernecellene idag og klarer ikke å tenke tilbake eller noe logisk...

Eg har ikkje opparbeida meg nokk penger til å få foreldre penger så da bler det engangstønad på meg... Snakka med nav i går ang det med far og foreldrepenger.. Så lenge han hadde tjent minimum 45000 og vert i jobb i di siste 10 mnd så får han foreldre penger da han skal ta ut pappapermen :)

Visste ikke at det gikk engang jeg...
Forrige gang fikk jeg engangsstønad, men siden samboer var selvstendig næringsdrivende fikk han ingenting.
Det var ikke så gode betingelser for selvstendige den gangen. Endret seg nå da, men det hjalp jo ikke oss.

Hmm merkelig.. Var vertfall det eg fikk til svar når eg ringte til hovedkontoret.. Men skal dobbel skjekke når eg skal innom vårt lokale nav kontor her inne..

Fylte ut i dag, sender i morra. Jeg må si jeg ikke syns skjemaene var noe problematiske, syns de var helt greie. Så jeg kjenner meg ikke igjen i at de er helt krise, slik jeg har hørt mange fortelle om. :-)

Jeg har ikke begynt med permisjonspapirene, men de ligger klare på benken, så jeg må vel ta tak i det en av dagene til neste uke.

Back
Topp