Har alle mottatt skattekort?

Cathrine_86

Gift med forumet
Evt når kom det i posten??

Har fortsatt ikke fått, og får jeg ikke levert på jobben snart blir jeg trekt 50%, har da absolutt ikke råd til det..!! Håper det har kommet idag, posten kommer til svigers..

jepp

ORIGINAL: Bymusa

Min arbeidsgiver får det automatisk.

Du kan be arbeidsgiveren din trekke det samme som i fjor, om ditt nye ikke har kommet.

Ja må nesten det om det ikke har kommet noe innen jeg reiser på jobb fredag gitt.. Så godt få det sendt rett på jobb da [:)]

Kom i posten første virkedag etter nyttår her[;)]

Er sjelden arb.givere trekker 50% på første lønn, siden det tar litt tid å få de skattekorta. Men er det penger du har tjent i desember som du skal ha utbetalt bruker de skattekortet for i fjor

Jeg må levere før januarlønnen kommer den 15.. Fikk i mail på jobb om at det måtte leveres, ellers blir det trekt 50%.. Men jeg får spørre om de kan trekke det samme jeg har gjort før om det ikke dukker opp innen fredag værtfall! [:)]

ORIGINAL: **Tusen Nick 87**

Kom i posten første virkedag etter nyttår her[;)]

Her og!

Japp, eller jeg fikk frikort!
kom rett før jul![:)]

Fikk mitt før jul jeg...

Ja, jeg har til og med fått et nytt eksemplar også (endret trekk).

ORIGINAL: Zol80

Kom for noen uker siden.

Samme her [:D]
Men arbeidgiver trekke samme som i fjor av januarlønna [:)]

ORIGINAL: Bymusa

Min arbeidsgiver får det automatisk.

Du kan be arbeidsgiveren din trekke det samme som i fjor, om ditt nye ikke har kommet.

Jeg jobber kommunalt, og ligningskontoret er på rådhuset. Kan det da tenkes at det havner hos arbeidsgiver?

Back
Topp