Har alle legetime?

Fr.Anam

Betatt av forumet
Har alle vært hos eller har legetime/ul i vente?
Har ikke kontaktet noen ennå jeg, tenker det er for tidlig?
Men blir jo nysgjerrig og er spent når flere og flere her har vært og fått bekreftet det ene og andre! :)

Jeg var hos legen da jeg var fem uker på vei, men det var for noe annet, men tok det opp og fikk hu til å bekrefte at jeg er gravid. Så har jeg første svangerskapskontroll den 16 Oktober. 

Har vært hos legen ja :) men skal på første kontroll den 18 å etter det skal jeg til JM ;D

Har vært et par ganger hos legen, pga sykemelding, men skal på første ordinære kontroll 16.oktober og ultralyd 25.oktober. Og jordmor forhåpentligvis da.

Jeg har 12 oktober... må si jeg gleder meg, for jeg er så kvalm her jeg sitter at jeg begynner å innse at det ikke går å jobbe full tid lenger (med mindre det skjer ett under og kvalmen plutselig blir borte)

Jeg har ikke vært hoslege enda,og regner ikke med å gjøre det med det første heller:) Men skal på ul på mandag, men den får jeg uansett, så ikke noe jeg hadde bestilt meg selv..;)

Jeg har ikke vært på vanlig svangerskapskontroll enda... det fordi jeg har vært på 4 UL allerede side det har vært så mye "feil" og blødning og truende abort. Så jeg har bevist valg å ikke bestille vanlig time fordi a blir det hele mere virkelig... så går det galt tror jeg det blir kjipere fpr meg selv rett og slett. Men er uke 9 + 1 nå så er snart på tide å betille en JM time el noe :)

Har vært til lege av andre grunner, har min første svangerskapskontroll den 19 oktober, da blir jeg og sendt på ul for å fastsette termin :) gleder meg!!

Nei, har ikke vært enda. Ikke kontaktet legen min heller :P hihi.. *Treg*

Eneste grunnen for at jeg har legetimen klar, er fordi at det er lang ventetid. Om det ikke er det, så kan man fint vente:)

Og ja, ul var pga blødninger. Hadde ikke dratt på det heller uten grunn:)

Første legetime om 2 uker, i uke 11 :-) Så satser jeg på å bestille en jordmortime i uke 13, så kanskje det er muligheter for å høre <3-lyd :-)

Har vært hos lege pga sykemelding og for henvisning til innleggelse pga ekstrem svangerskapskvalme. På sykehuset fikk jeg ul og sjekk da jeg kom inn som en del av rutinen:-) Bestilt meg time til første kontroll hos lege i uke 12 pga lang ventetid hos legen min:-)

Har vært på en kontroll når jeg var 8 uker og har fått neste time når jeg er 12 uker. Da skal jeg også på privat UL :)

Har vært hos legen men det er fordi jeg vil ha flest mulig timer hos jordmor og hun har noen få faste dager, ca 1 gang i mnd her i kommunen, så i tilfelle hun kommer snart så fikk jeg time for å være inne i systemet liksom:)

Aha, er forsåvidt lang ventetid her også, så da kan jeg nok ringe å avtale noe snart da :)
Gleder meg til å komme igang, ble så veldig godt mottat og fulgt opp forrige gang, men har flyttet til ny kommune siden da så er spent på om jeg blir like fornøyd her!

Skal på både første kontroll hos legen og ul den 30.oktober. :)

Skal på både første kontroll hos legen og ul den 30.oktober. :)

Back
Topp