Har alle lagt seg?

Isol

Elsker forumet
VIP
Nettopp kommet hjem fra en tur på kino, så jeg er litt oppgira etter masse godteri og nyter stillheten i huset. Så kjedelig at det ikke er noe liv her når jeg vil ha noen å snakke med ;p

Sover alle sammen? :)

Lite liv her ja! Godt ikke alle ligger å sover ;) 
Heldig du er som har lyst på godteri.hehe. er så kvalm for tida at jeg omtrent ikke har lyst på noe som helst. Men det jevner seg vel ut etterhvert regner jeg med! Hvilken film har du sett på kino da?

jeg er våken! Sitter med ett halvt øye på BV og ett halvt øye på Independence day! kjenner jeg blir nostalgisk!! Jammen lenge siden jeg har sett den filmen gitt!

Våken, men sitter og ser Hostage med mannen :-)

Pirates er bra, men vi så den i 3D, og det var bortkasta penger....skulle sett den i vanlig 2D hvis jeg skulle sett den igjen.

Syrine skrev:

Pirates er bra, men vi så den i 3D, og det var bortkasta penger....skulle sett den i vanlig 2D hvis jeg skulle sett den igjen.

Koselig da :)

Så den i 3D vi også, vises ikke i 2D lengre i Bodø ;p Fikk litt vondt i hodet av brillene, de er såå vonde å ha på seg, og var null effekter som trengte 3D ja!

Syrine skrev:

Samme her..

Våken men sitter å ser 2012 med sambo.... 

Så bare ett halvt øye på BV

God natt. Jeg er også på vei i seng. Har ikke klart å holde meg våken i kveld, så har sovet på sofaen i et par timer. Så nå er det på tide å finne senga.

Back
Topp