• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

har alle kjent spark ?`

tuslerusle

Glad i forumet
ikke kjent noen ting jeg, men betyr vel ikke at noe er galt fordiom ? Synes alle snakker så mye om bvegelser , men ikke merket noe og er jo bblandt de som er lengst på vei her ! ( 20 + 2 ) 

Eg e veldig usikker på om eg har kjent noe ennå. Kanksje det har boblet litt, men e førstegangs så e veldig grønn [&:]

Tror jeg har kjent dult/sprak, men er jo ikke sikker. Har aldri gjort dette før, så vet liksom ikke hva det jeg kjenner er. Men noe kjenner jeg, som regel hvis jeg sitter fremoverbøyd.

jeg er 20+4 og er veldig usikker på om det er spark jeg kjenner. Kjennes ut som luftbobler eller noe....men det begynner å bli nokså ofte, så lurer nok på om det kan være livstegn fra den lille ja[:D]  

Er ca 19 pluss 5, og er ikke sikker på om jeg har kjent noe. Tror og håper det er ganske normalt.
Mener å ha lest at alt mellom uke 13 og 22 er innenfor normalen.
Har heller ikke fått særlig stor mage, så skal bli greit å få sjekket at alt er bra på ultralyden på tirsdag.

Har heller ikke kjent noe enda.. men var på UL på torsdag, å da sprellte den lille veldig inni der.. så går ut i fra at alt står bra til![:D]

jeg kjente spark her for noen dager siden, men har siden ikke kjent noe bevegelse. de sier det kommer til så forskjellig tid. har sikkert med hvordan den ligger i forhold til tarmer og styr og orden :D det kommer nok tidsnok kraftige spark hos oss alle :)

Det kommer nok snart skal du se[:D]

Har kjent korte og forskiktige dult/spark[;)] gled deg!

Kjente ikke før i uke 20 med første mann, nå er jeg sikker på at jeg kjente det i kveld. [:D] Mange ganger! [:)] Sist hadde jeg forliggende morkake og da er det vanlig at man kjenner senere, har du det? Ellers er det ikke uvanlig at man ikke kjenner noe før i uke 24 heller. [;)]

Har ikkje kjent nåke enda.. men d kjem vell snart:)

Har ikke kjent ennå jeg heller og jeg venter nr 2 men har ikke dårlig tid for å si det sånn for blir nok av spark og bevegelser når det først begynner [:)]. Med første kjente jeg det i uke 17 ca og i dag er vi kun 16 uker og 2 dager gravid!! Regner med at det er rett rundt hjørnet men kjenner hvordan livmoren strekker seg så det er noe på gang inni der [:)]

ORIGINAL: jannne84

ikke kjent noen ting jeg, men betyr vel ikke at noe er galt fordiom ? Synes alle snakker så mye om bvegelser , men ikke merket noe og er jo bblandt de som er lengst på vei her ! ( 20 + 2 ) 

Som førstegangs(?) kan det ta litt tid før du kjenner spark, så ikke stress med det. Det kommer nok snart skal du se!

Selv er jeg 4.gangs og merket de første bevegelsene i uke 12.

Back
Topp