Har alle kjent spark ?

Klodehode

Elsker forumet
Blir nesten litt bekymra her...

Kjenner noe, men er ikke sikker på om det er spark jeg kjenner, mer som leamus i magen. Ikke hver dag jeg kjenner det heller.
Er 17 uker i dag. Husker jeg var helt bombesikker i uke 16 sist, litt mer usikker denne gangen.

Er andregangs, og trodde jeg skulle kjenne spark tidligere enn sist. Men har kun kjent en sjeeelden gang noe som kan minnes om bittesmå spark, eller bobbler som sprekker på en måte;)

Ingen grunn til bekymring... Jeg er 18+4 og jeg har ikke kjent noe som helst.... Håper det kommer snart :(

Vil vel ikke akkurat kalle det spark, men kjenner av og til bevegelse på kveldene når jeg sløver på sofaen. Har gjort det i et par uker, men det er absolutt ikke hver dag. Forrige gang gikk det mye lenger tid før jeg kjennte noe som helst bevegelse! Du har nok absolutt ingen grunn til å bekymre deg <3>

Jeg har kjennt noe jeg har trodd har vært liv en stund, men det siste par dagene har jeg kjennt tydlige spark ofte:-D kjempe hælig følelse. Jeg er første gangs fødende og 17+3 uker, så er veldig overasket for trodde ikke førstegangs fødende kjente det så tidlig, men kanskje jeg er lengre på vei enn jeg har beregnet ut i fra mens termin?!:-)

kjent den siste uken =) Spesielt om jeg ligger på magen.. Da blir det rabalder inni der, så prøver å unngå det.. haha

Jeg har ikke kjent noe ennå. Damen på UL sa jeg hadde morkaken foran, så kunne visstnok ta endel uker til, så får bare være tolmodig :)

Her er jeg 18 + 2 og har kjent spart en 3-4 uker. Nå kjennes de både på innsiden og utsiden.

Er førstegangsgravid, og er jo også derfor usikker på hva jeg skal kjenne etter ;) Men her "kiler" det inni magen hver dag.. en følelse jeg aldri har kjent før, så går ut ifra at det er mageboern som kjennes <3

Tror det er heeelt normalt! :-) Jeg kjenner, men ikke hver dag. Bekymrer meg ikke så veldig enda. Min reke er nok ikke stor nok til å sparke så hardt uansett siden jeg ikke er så langt på vei.

Hadde nok ikke bitt bekymra :) Kjenner bare noen bittesmå spark og tenker det er plaseringa av morkaka som gjør att sparkene blir dempet :)

Jeg har ikke kjent noe enda.. tror jeg.. hehe.. kjenner kanskje at det er noe som skjer i magen, men klarer liksom ikke være 100% sikker på at det er spark.

Jeg har morkaken på framsiden, så vet at det kan ta litt tid før jeg kjenner noe!! Jeg GLEDER meg kjempe masse til å kjenne sparkene og være helt sikker på at det er det jeg kjenner:D:D:D

Jeg kjenner heller ikke noe, troooor jeg=)

Det kommer nok ann på hvor morkaka ligge..
Og disse rekene våre er ikke store enda, kanskje 10-15 cm og det er ikke så mye kraft i dem =)
Det kjennes ut som milde luftplager rett og slett! Urolig mage eller babybevegelser.. Ikke lett å si i en hormonell kropp!

Jeg tror jeg kjenner svake spark, men kan jo ikke være 100% sikker da jeg ikke har vært gravid før... Har kjent det i 2 uker ca (siden 16+3), og kjenner det best når jeg sitter rolig. 
Kjenner det hver dag, veldig ofte...

Back
Topp