Har alle januarbarna begynt i barnehagen?

Ibo går i bhg [emoji5]
 
Nei. Mi begynner i august og er for tiden hjemme med meg
 
A går i bhg, har en 80% plass frem til pappaperm er over.
 
Nei. Og ikke søkt heller. Søker vel neste år. Han er hjemme med meg.
 
Her er poden hjemme og skal være hjemme til høsten 2018. Vi er ute på åpenbarnehage, besøk og turer :)
 
3 dager med dagpappa (et vennepar med ei jente på samme alder), en dag med svigermor og en dag med mamma[emoji6] Fikk ikke barnehageplass. Kjøpte nytt hus før jul, så å være hjemmeværende på fulltid var egentlig ikke et alternativ.

Har fått barnehageplass i barnehagen il eldste til høsten, og ser frem til det[emoji1] Lillesøster har vært med å hentet mange ganger, så personalet er godt kjent med henne allerede og hun går rundt på oppdagelsesferd når vi er der[emoji6]
 
Min begynner ikke i barnehage før august. :) Jeg har hatt ulønnet perm fram til nå, og nå er det pappan sin tur til å være hjemme frem til sommeren :)
 
Begynte i januar, men tok han ut igjen (laaangt å kjøre for få timer- sov mesteparten). Nå er han med mormoren sin:) fått ny plass i nærområdet til høsten:)
 
Begynte i januar her og, og stortrives :) Har 100% plass.
 
Har hatt 100 % plass siden januar. Bruker kanskje 80 av den. :)
 
Vi har økt nå fra 80 til 100% da pappaen er ferdig med permen sin[emoji4]
 
Vi har poden hjemme og skal bli hjemme til tidligst neste nyttår, eventuelt høsten 2018.
 
Vesla vår går i bhg , vi hadde sommerfest i bhg i går, kjempe stas!
 
Vi begynner i aug. 17 aug tre dager etter terminen [emoji14] blir moro og hektisk
 
Mi begynner 1.8
 
Begynner 17.08, samme dag som jeg begynner med nye elever[emoji85] Ganske irriterende faktisk. Blir nok til at mannen tar første dagen og jeg andre, kan ikke droppe første dag med nye elever på ny skole når jeg skal være kontaktlærer føler jeg. Jaja, jeg får ta dag nummer to[emoji4]
 
Back
Topp