Har alle her...

Nyttårslykke

Gift med forumet
..kjent bevegelser? (tenker først og fremst på førstegangsfødende da, siden jeg vet at mange fleregangsfødende har kjent allerede siden de vet hva de skal kjenne etter [:)])

Selv har jeg kjent (tror jeg iallefall) sånne svake "akkurat som ei luftboble som sprekker eller gullfiskaktig", men har enda til gode å kjenne spark liksom.

Heldigvis har jeg en doppler så jeg hører hjertelyden ofte, så jeg vet at alt er ok [:)] Jeg kunne lett ha bekymra meg om jeg ikke hadde kunnet hørt hjertelyden selv [:)]

Jeg har kjent akkurat som om noe stryker meg over magen, på innsiden liksom, der livmoren er nå. Men kan ikke si sikkert at det er babyen. Men jeg er jo ikke mer enn nesten 15 uker, så er jo tidlig for meg enda.

jeg har kjente tror jeg.. men bare når jeg sitter.. og kjener det ikke hver dag.. 

næh..kan ikke si noe for sikkert nei..har kjent noe som føles ut som små luftbobler som sprekker, men det kan nok være ønsketenkning og[;)] venter i allefall spent på første ordentlige spark[:D]

Har kjent det noen uker nå, men ikke hver dag da.. Men merker at det blir litt mer regelmessig nå. Det er veldig deilig å kjenne, for er lett å bli bekymret merker jeg. Har hatt veldig vondt i magen den siste uken, og det gikk på det meste tre dager uten at jeg kjente bevegelse eller spark. Så når h*n endelig gav liv fra seg igjen, var det en veldig lettelse. Trodde man bare bekymret seg de første tre månedene jeg, men neida! [8D]

Jeg er flergangsfødende, men sikkert minst like bekymret som dere som skal ha nr 1 [;)] Har ikke vært på kontroll, ikke hørt hjertelyd eller noen ting som tyder på at jeg er gravid. Helt til i går kveld 
Låg i sengen min og leste F&B, da det plutselig kom en liten dunk på innsiden av magen, på venstre side
Jeg sovnet nok med ett smil om munnen [;)]

nei tror nok ikke jeg har kjent noe ennå..håper det ikke blir så veldig lenge til

Jeg tror kanskje jeg har kjent det noen ganger, men ikke sikker på at det er babyen.. Gleder meg masse til å kjenne skikkelig liv der hver dag! :)

jeg tror jeg kjenner..
kjenner noe iallefall, sånn helt nedi der.. men om det er mini eller bare luft, er jo et anna spørsmål..[8|]

Lurer på om jeg kjenner det nå, men sist kjente jeg ikke før i uke 20. [:)] Hadde forliggende morkake sist, og da kjenner man ofte noe senere. [;)]

Jeg har kjent noe som likner bevegelser, men tør ikke si det helt sikkert. Er 15 uker på vei nå, så det begynner vel å bli tydeligere snart.

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som har kjent "et eller annet" der nede i magen uten å vite for sikkert om det er spark eller luft [:)]

Jeg gleder meg til vi alle kjenner skikkelige spark og slag jeg [:D]

Har ikke kjent noe enda, men er vel for tidlig for min del da [8|] Gleder meg til jeg kjenner noe[:D]

Dette er min nr tre. Er 17+1 og fortsatt ikke kjent noe!

Back
Topp