Har alle her positive tester?

Håp og drøm

Andre møte med forumet
Lurer på om alle her inne er bekreftet gravid?
Jeg håper så INDERLIG på en positiv test en av dagene. (ikm imorgen)
Hadde en ørliten svak strek i dag tidlig, tok en prøve i sted men den var solid negativ..

Skal teste igjen imorgen tidlig.
Mistet for noen måneder siden, og har prøvd i åresvis - så har så inderlig lyst at det klaffer nå. Men kjenner murringer, så tenker vel tante rød dukker oppemoticon

Noen andre som har hatt murringer, men alikevel er positiv test?

Både denne gangen og forrige gang jeg var gravid kjentes alt normalt ut.. Altså det kjentes ut som mensen var rett rundt hjørnet ( det gjør det enda!) men den kom aldri! Og jeg testet positivt en dag etter IKM første graviditet og en dag før denne gangen! :) Så det er håp ;)

Jeg har trodd i over en uke at mensen er på vei. Kjennes sånn ut, mn testet tydelig positivt på mandag. Håper virkelig at du er gravid!

Ja! Testet positivt forrige onsdag. Ble mildt sagt blown away :-D Går på pilla, men hadde omgangssyken her i juli og tok ikke på noen dager  Men GLAD? Ja :-D

Og lykke til, Håp og Drøm! Er det egentlig ikke sånn at du er gravid, uansett hvor svak den streken er da? Tidlig i sv.skapet er det vel dårlig med hcg-konstentrasjon på kvelden? :-) Uansett.. Tvitvi :-)

tatt 3 tester, og alle var positive :) 2 rfsu og 1 cb digital :) 

Ja tok den tre dager etter forventet ikm. Tok 3 sek før 2 streker lyste mot meg. Skarpe tydelige streker

Tusen takk for alle svar og gode ønsker.
Det hjalp, for jeg har fått bekreftet at jeg hører til her inne!

Gratulerer, Håp og Drøm, så bra!! Hurra for spiren!

Back
Topp