Har alle hørt...

*Novemberhåp*

*Lykkelig*
Enten hjertelyd eller sett at det er liv på ultralyd? Jeg har verken sett eller hørt noe å er ganske nervøs for at det ikke er noe liv der:( ikke hatt noe blødninger eller noen ting, men er vel bare frykten for det uvitende! Flere som har det sånn?

Jeg har det slik som deg! Men jeg har målt hcg-stigning hos legen, så jeg stoler på det.

Du kan jeg ta en privat ultralyd?

Har sett bankende hjerter på ultralyd for noen uker siden, men er likevel nervøs for det samme som deg. Har lovet meg selv å senke skuldrene hvis ting ser greit ut på ultralyden om to uker, men jeg vet ikke helt om jeg kommer til å greie det..

Skulle gjerne hatt et vindu rett inn i magen, som dette, da hadde jeg kanskje greid å være rolig :D
hole-cows.jpg

Jeg har det slik som deg! Men jeg har målt hcg-stigning hos legen, så jeg stoler på det.

Du kan jeg ta en privat ultralyd?
Jeg har også målt hcg stigning og da sa legen at det var liv der, men får ikke helt ro før jeg får sett! Skal bestille meg privat ultralyd, men han er på ferie til 3 august så jeg må vente litt til:(

Føler meg lite gravid,og i god form,bare litt trøtt.Helt normaltIkke vært på tidlig Ul,og ikke hørt bankende hjerte hos legen enda,skal dit i beg på august.Om du tar turen innom andre forum så vil du raskt se at det er langt fra alle som er på tidlig ul,føler det er veldig spesielt akkuratt i denne gruppen,har ei venninne i november å der var det ikke slik heller.Jeg smører meg med tålmodighet til Oul,og koser meg i det nydlige været,holder meg mest mulig borte herifra for å slippe bli paranoid

Jeg har heller ikke hverken hørt eller sett noe, legen ville ikke prøve å lytte etter hjertelyden (8+6) og det skjønner jeg. Nå skal vi på ul i uke 12 da, mens vi er på ferie, håper alt er bra. :)
Tror nok ikke vi trenger å bekymre oss, sjansen er jo mye større for at alt er bra enn at det ikke er det :)

2 små + spire <3

Jeg fikk se hjertet på ul i forrige uke, men roer meg ikke helt siden jeg har blødd såpass mye..
Men det var virkelig helt magisk å se hjertet banke så fort, utrolig gøy :)

Jeg har hverken sett eller hørt noe ennå.
Skal til jordmor i morgen, så jeg håper på å få høre hjertelyden da =)

Bare positiv graviditetstest her, og symptomer deretter! Har jo også vært på første kontroll hos fastlegen, tok div prøver og har tenkt at de sikkert hadde ringt hvis noe var rart... Blir også stressa, men tror som nevnt at denne gruppen kanskje er litt spesiell. Gleder meg til OUL og mest til magen begynner- sånn at jeg har noe håndfast å forholde meg til :)

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Har sett bankende hjerter på ultralyd for noen uker siden, men er likevel nervøs for det samme som deg. Har lovet meg selv å senke skuldrene hvis ting ser greit ut på ultralyden om to uker, men jeg vet ikke helt om jeg kommer til å greie det..

Skulle gjerne hatt et vindu rett inn i magen, som dette, da hadde jeg kanskje greid å være rolig :D
hole-cows.jpg
Haha sånn vindu vil jeg ha også :))

Samme her,har verken hørt eller sett noe til den lille,så jeg greide ikke å holde meg lenger og bestilte privat ul i morgen. Er spent og litt små redd :) men det er vel normalt. :)

Vi har heller ikke sett eller hørt om det virkelig finnes liv inni der. Men andre symptomer tilsier at det er så da får vi bare vente til første jordmortime. :)

Jeg hadde ul i uke 7. Hadde egentlig bare blitt henvist til en samtale hos gyn men hun ville sjekke meg.

Forrige gang gikk jeg helt til oul i uke 19. Hadde bare første svangerskapskontroll før det i uke 10 og fikk ikke høre hjertelyd før på tredje kontroll i uke 24.

Har både hørt, sett og kjent :) kjenner godt til den nervøse fasen mellom tydelige graviditetstegn og ul, så jeg er glad jeg har ul hos fastlegen og sånn egen fosterlydsgreie :)

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09 ♡
Ny termin 23.01.14 ♡

Har heller ikkje vore på ul eller høyrt hjertelyd enno, men skal til jordmor på torsdag og håper eg får høyre då. Forrige gang gjekk eg heilt til ord.ul. Men hadde hyperemesis då og har det no så symptomene er der jo.

Her har vi ikke hørt noe ennå å ikke vært på UL. vurderer å bestille UL når vi kommer hjem fra ferie :) må få ringt jordmor snart å bestille en time der og :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp