Har alle hørt hjertelyd?

Wonderella

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Er 12+2 i dag, og har enda ikke funnet hjertelyden hjemme. Fant med de to andre i uke 11. Var hos jordmor i dag, og hun klarte heller ikke å finne den :( Blir litt bekymret, og skulle få komme tilbake og prøve 8.feb. Lenge å vente, syntes jeg. Har alle funnet den?

Jeg trodde jeg hadde funnet den.. men nå viste det seg at det var bare min :/ men det kan være alt fra morkaken forran, til din hjertelyd er veldig høy.. ikke stress noe over det, det er som regel i orden, bare spiren som ikke lar seg høre så lett❤

Jeg trodde jeg hadde funnet den.. men nå viste det seg at det var bare min :/ men det kan være alt fra morkaken forran, til din hjertelyd er veldig høy.. ikke stress noe over det, det er som regel i orden, bare spiren som ikke lar seg høre så lett❤
Tusen takk ❤️ Håper du har rett.. Har bare virket som at "alle" har hørt den :)

Jeg fant den om søndag, da var jeg 13+1.
Men har ikke funnet den igjen etter det.... Så er jo til å bli sprø av. Så har bare pakka den vekk igjen fordi det lager altfor mye uro.

Men det skal sies at det er ikke uvanlig å ikke finne hjertelyden nå :-)

Jeg fant den om søndag, da var jeg 13+1.
Men har ikke funnet den igjen etter det.... Så er jo til å bli sprø av. Så har bare pakka den vekk igjen fordi det lager altfor mye uro.

Men det skal sies at det er ikke uvanlig å ikke finne hjertelyden nå :-)
Håper du har rett ❤️

Er 12+2 i dag, og har enda ikke funnet hjertelyden hjemme. Fant med de to andre i uke 11. Var hos jordmor i dag, og hun klarte heller ikke å finne den :( Blir litt bekymret, og skulle få komme tilbake og prøve 8.feb. Lenge å vente, syntes jeg. Har alle funnet den?

Nei, har ikke funnet den. Var på UL på sykehuset i går, 13+3, og sa at to leger hadde prøve å finne hjertelyd i uke 11+4 og 12+2 uten å finne. Legen ble nærmest provosert fordi det er altfor tidlig å prøve. Jeg var dritbekymret i en uke pga dette, helt uten grunn. Legen på sykehuset sa at det er bare flaks hvis man hører noe før uke 16.

Edit: hørte i uke 11 med førstemann jeg også :-)

Har sett hjertet slå på ul, men valgt å ikke kjøpe doppler fordi jeg hadde blitt mer urolig enn betrygget av å måtte sjekke.

Kjøpte doppler for 40min siden. :) har hørt hjertelyden hos jordmor 10+4, nå er jeg 12+5 pg klarte ikke finne den i kveld. :) blir litt bekymra, men vet så godt at det er normalt å ikke høre den enda. :)

Jeg var i uke 12+3-4 dager legen fant ikke hjerteliden - men han sa jo og at det er ikke unormalt btw helt vanlig.. og hade rett, er nå i uke 18 ..alt blir bra klem

Jeg trudde jeg hørte hjertelyden 9+0, men nå begynner jeg å lure på om det var bare min egen jeg hørte..

Nei, jeg har ikke hørt. Bare sett på UL.
Men vil absolutt ikke prøve hjemme heller, vet at jeg blir urolig. Så her skal ikke doppler i hus :)

Nei, har ikke funnet den. Var på UL på sykehuset i går, 13+3, og sa at to leger hadde prøve å finne hjertelyd i uke 11+4 og 12+2 uten å finne. Legen ble nærmest provosert fordi det er altfor tidlig å prøve. Jeg var dritbekymret i en uke pga dette, helt uten grunn. Legen på sykehuset sa at det er bare flaks hvis man hører noe før uke 16.

Edit: hørte i uke 11 med førstemann jeg også :-)
Phu, tusen takk ❤️

Jeg trudde jeg hørte hjertelyden 9+0, men nå begynner jeg å lure på om det var bare min egen jeg hørte..
Hvis du hører den, kommer du ikke til å være i tvil. Høres ut som et lite lokomotiv. Mye raskere en din ❤️

Nei jeg har ikke funnet den. Ble beskymret selv jeg så sa til mannen at alle her inne hadde funnet den og det var bare meg igjen :p ble så lei meg og nervøs for at jeg ikke fant den og virker som alle som til og med er kortere enn meg finner den. Tenkte egentlig å kjøpe enda en ny ul men tenkte jeg må klare å vente til den 3 hvor jeg har bestilt. Men godt å se det ikke "bare" var meg som ikke fant den alikevel :rolleyes:

Vi hørte hjertelyd i uke. 13 hos legen. Det var helt sprøtt! Jeg hadde ikke forventet det, som jeg leser i mange av svarene så er det bare tilfeldig nesten :) ikke bekymre deg.

Vi har ikke hørt hjertelyden ennå, vi skal på ul på fredag, gleder oss veldig til å se og høre den lille i magen❤️

Forstår ikke at helsepersonell som jordmor prøver så tidlig. Man blir jo bare bekymret:wtf:

Jordmora mi sa at hun ikke prøvde før tidligst uke 15, fordi sjansen er stor for at man ikke finner den før det.

Jeg har valgt å ikke kjøpe doppler. Mitt inntrykk er at det bare fører til mer bekymring..

Back
Topp