Har alle funnet navn?

Juniibebi

Forelsket i forumet
Jeg å samboeren sliter veldig med navn til lille jenta. Å vi har ganske forskjellige meninger. Å nå begynner tiden å gå så merker jeg begynner å bli stresset ang dette. Hun skal jo tross alt leve med det navnet hele livet :p Merker alle rundt oss har forskjellige meninger også når vi har luftet noen navn vi tenker på, å det går veldig inn på meg hva andre mener om navnene. Er jo vi som bestemmer til slutt men alikavel. Ikke lett dette altså.

Vi har ikke funnet navn enda.. Men vi har noen få det står i mellom, så vi får vente å se når han kommer om han er en "Per" eller "Pål" :-)

Ja vi har funnet navn :) Gabriel. Ikje et veldig vanlig navn, og merker det på noen når vi forteller det. Men jeg bryr meg ikke, det er vi som bestemmer og skal like det :) Familie og venner blir uansett vandt til det!

Ja vi har funnet navn :) Gabriel. Ikje et veldig vanlig navn, og merker det på noen når vi forteller det. Men jeg bryr meg ikke, det er vi som bestemmer og skal like det :) Familie og venner blir uansett vandt til det!

Gabriel er ett nydelig navn syns jeg :)

• Liker
Reactions: CHG
Her føles det som at vi er LANGT unna noe navn!:p

Cassandra, Erika, Henrikke, Kristiane, Julia, Nikoline, Evelina, Wilhelmine, Villemo. Så fine navn til inspirasjon☺️

Vi har funnet navn; Tuva Marie, håper bare det passer henne :) Mannen vil ikke si at det er bestemt før hun er født da :P Men regner med det blir det :)

Så morsomt med forskjeller fra sted til sted. Her er Gabriel ofte brukt og kjenner mange flotte Gabriel fra 0-40-år. Syns navnet er veldig flott :)

• Liker
Reactions: CHG
Vi har navn, ikke sagt noe til de rundt oss for jeg gidd ikke høre meningene deres.
Så når ungen er født får de høre navnet..

Har ikke bestemt oss, har ca 5 navn vi står mellom :)
Har falt på plass når vi såg dem de to forrige gangene, satser på d denne gsng også!

Vi har navn, ikke sagt noe til de rundt oss for jeg gidd ikke høre meningene deres.
Samme her. Bestemte oss med en gang jeg ble gravid. Ingen andre enn oss 2 som vet, selv om mamma og noen fler maser. Jeg er helt uinteressert i å vite hva andre mener om navnet så orker ikke lufte det. Ingen får vite det før etter baby er født og faktisk har fått navnet. Så får de syns hva de vil ;-)

Trur vi må holde tett om navna vi tenker selv, for hvis vi skal høre på meningene til alle om hvert enkelt navn så blir det vanskelig. :p har heldigvis noen uker igjen å finne navn :)

Har ikke funnet navn. Lurer litt på Filip eller Julian,men er veldig usikker

Vi har ikke bestemt navn enda.. Synes det er så vanskelig. Storebror fikk navn dagen etter fødsel, men følte ikke at noen av navnene vi hadde "falt" på plass når vi så han. Så jeg tenker at vi bør så og si ha bestemt navn før han kommer. Og begynner å få litt dårlig tid :p

Nei, det har vi ikke. Vi liker ikke de samme navnene. Har en liste vi tar med på sykehuset, så får vi se hvem som kommer ut. Vanskelig er det.

Vi har et navn, men samboern vil ikke bestemme det helt før lillemor er født :)

Vi har navn, men bestemmer det ikke før hu er født.. Slik har vi gjort det med de andre også.. Storesøster vet både det navnet og de andre alternativene vi har vurdert.. Viktig for oss at hu liker det og føler seg inkludert (selv om hu ikke får påvirke noe særlig :-P )

Jeg å samboeren sliter veldig med navn til lille jenta. Å vi har ganske forskjellige meninger. Å nå begynner tiden å gå så merker jeg begynner å bli stresset ang dette. Hun skal jo tross alt leve med det navnet hele livet :p Merker alle rundt oss har forskjellige meninger også når vi har luftet noen navn vi tenker på, å det går veldig inn på meg hva andre mener om navnene. Er jo vi som bestemmer til slutt men alikavel. Ikke lett dette altså.

Signerer!!
Vi har det helt likt. Trodde jeg hadde fått viljen min, har kalt henne det siden ordinær ultralyd.
Men nå har han ombestemt seg. Og jeg stresser med at vi har såå få uker å bestemme navn så skal hun hete det resgen av livet:o
Og alle har meninger, og det var ikke fint osv. Og er det som har gjort at han har ombestemt seg:o:p
Alle sier også at en ser det når mini er født. Men je tror ikke det plutselig dukker opp et navn når hun er født. Og redd jeg stresser enda mer viss hun er født og vi ikke har noe alternstiv

Back
Topp