Har alle fortalt nyheten?

Lizz83

Gift med forumet
Jeg er bare 13 uker på fredag, men har allerde ganske stor mage. Min familie vet det, men når vi skulle på middag hos moren til sambo i dag så fikk jeg beskjed om å skjule magen.
Ja, hun har en tendens til å lage sine egne forestillinger om ting og overdramatisere, men for svarte da... Jeg klarer ikke skjule det så veldig mye lengre. Gravidklærne mine ser jo ut som sekker på... (jeg kjøpte L i hm-tunikane, men da jeg kom hjem så jeg at det hadde holdt med M eller S.....  Hadde med mann og barn på handling så da ble det ikke anledning til å prøve noe).

Her vet vel alle mine det, + alle på jobb. Men sambo sin familie og venner bor i utlandet og han har ikke sagt noe, han har en fiks ide om at det hadde vært kjempegøy å ikke si noe før ungen har ploppet ut. Jarra :D

her vet alle det, familien har visst det siden uke 5:) Hvorfor fikk du beskjed om å skjule magen? Høres frekt ut i mine ører:-0 Jeg får beskjed om at jeg snart må fremheve den siden det er så fiiiint med mage.. Er ikke helt enig i at den er så fin på meg enda;) Det er nok fornuftig å ha gravideklærne store, da vi plutselig skal vokse masse:):)

Cilen skrev:
her vet alle det, familien har visst det siden uke 5:) Hvorfor fikk du beskjed om å skjule magen? Høres frekt ut i mine ører:-0 Jeg får beskjed om at jeg snart må fremheve den siden det er så fiiiint med mage.. Er ikke helt enig i at den er så fin på meg enda;) Det er nok fornuftig å ha gravideklærne store, da vi plutselig skal vokse masse:):)

Det er sikkert fordi sambo er ferdig med studiene sine i juni og moren hans vet ikke at vi har takket ja til bhg-plass på andre kanten av landet. Men skal på mange jobbintervjuer osv utover i uka, så han vil sikkert vente til det er avklart. Men han sa at han nekter å si det mens vi er der... Vet ikke helt om jeg skal bli sur eller om jeg synes det er greit for jeg vet jo hvordan moren hans er...!

Familiene våre, nære venner og en del på jobben vet det.
Resten av verden får finne det ut på gammlemåten =)
Gidder ikke være jungeltelegraf, og gidder ikke legge det ut på fb for gud og hvermann.
=)

Familie, nærmeste venner og jobben fikk vite etter uke 12, men ellers er det ikke offentlig enda ( på facebook og lignende...)

Hadde tenkt å nevne noe til resten av verden etter ordinær ul så kan jeg fortelle om vi venter en jente eller gutt også   sliter fortsatt med å overbevise meg selv om at det faktisk skal gå bra denne gangen, så derfor er jeg litt tilbakeholden! 

Familie og venner vet d:-) å sjefene mine, men ellers ingen kollegaer:p men regner med ryktene går fort nå, begynner å vises godt nå! Er 15 uker på vei

Familien og de jeg har kontakt med i det daglige, vet det nå
-resten finner ut av det når dem ser meg :)

De som trenger å vite det, vet det. Noen har vi sagt det til selv, andre har spurt og fått svar :) Får se når vi gidder å spre det på facen. Føler ikke jeg har det samme behovet for å skrike det ut denne gangen som jeg hadde sist ;)

Nå vet "alle" det. Det er i grunnen ingen tvil om at magen blir større, det vises veldig godt, og da er det i grunnen lik så greit at folk vet hvorfor Har kommet halvveis i uke 14 nå, og har et avslappet forhold til at folk vet det, egentlig. Var mer restriktiv med nummer 1, og for såvidt nummer 2 også.

jeg har ikke sagt noe ennå.. har en plan om å vente en mnd til jeg har vert på ul.. er vel 20 uker da.. jeg er ganske feit fra før så folk tror sikkert at jeg bare har lagt på meg litt ;)

NÅ vet alle detemoticon

Vi var med hele familien min på 17 Mai, og var hos hans familie på fredag.

Det synes godt på meg og nå selv om jeg er overvektig fra før. klarer liksom ikke holde inn magen lenger:) er 14 uker i morgen

Back
Topp