har alle født?

TulleHøna

Forumet er livet
føler meg alene med magen min :p

Er sikker på at det er en evighet eller to til jeg kommer til å føde...

9 dager til termin her. Og gikk ekstra 12 dager sist, så har en lang vei igjen..!

Venter jeg og.. 9 dager til termin.. Håper virkelig ikke at jeg må gå mange dager over! Fikk 3 dager over sist, håper på rundt det samme nå..

har ikke født enda jg heller. termin 30\1.......mn føles som en er alene ja...har hatt mase rier, og tre cm åpning og blodi utflod en uke nå så er ganske så lei. går bare å venter på å få føde..er redd det kan gå alt for raskt i fødseln om den ikke begynner snart, når alt modnes i ukes vis......jeg håper jo på vann fødsl her.....:) men gleder meg til å få ut snuppa nå.:) <3

4 dgr til termin her, men er innstilt på å gå over denne gangen også. Det har jeg gjort med de to forrige ;)

har ikke født enda jg heller. termin 30\1.......mn føles som en er alene ja...har hatt mase rier, og tre cm åpning og blodi utflod en uke nå så er ganske så lei. går bare å venter på å få føde..er redd det kan gå alt for raskt i fødseln om den ikke begynner snart, når alt modnes i ukes vis......jeg håper jo på vann fødsl her.....:) men gleder meg til å få ut snuppa nå.:) <3

Oi, du har jo "alle" fødetegna da, kjedelig at det store smellet ikke skjer enda! Blitt oppfordret til vannfødsel her også, får se om jeg tør :-)

samme tanke slo meg også i går :) var hormonell å syntes det virket som om alle hadde født utenom meg :P 4 dager igjen til termin og neste kontroll på sykehuset for vår del :) tiden har ikke kunne gått tregere enn den gjør for tiden ;)
Gleder meg så vanvittig mye på å bli mor for første gang :)

Å jada, still pregnant.... Termin imårra..

-mobil taster-

Veeeeenter her også...OUL-termin på onsdag, 22.01 - har aldri gått over tiden før, så dette er faktisk mitt lengste svangerskap ever!! Har fått 14 dager før med de to eldste!!
Dette er jo nr.3 (som de sier er en luring??? Heheh) og det er IVF-baby :-) så hvem vet når hun er tenkt å komme?? Jeg er i alle fall leeeeei...og veeeelig klar for å hilse på! Ingen tegn på at hun har tenkt å komme heller, annet enn kraftige og mange kynnere + veeeeeldig aktiv, spesielt på natta!!!

Takk for det:) Ja det er deilig å få kommet igang altså:) Lykke til du også:)

Sent from my C5503 using BV Forum mobile app

Fortsatt her, 6dager over...kjedelig...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp