Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt vi er flere i samme båt. Når skal du på terminkontroll?Jeg også hadde termin 29 og venter
Skal på mandag, du då? Spent på ka de sier, har vært kvalm i over en uke.Godt vi er flere i samme båt. Når skal du på terminkontroll?
Har fått time på tirsdag, men håper veldig på at noe skal skje av seg selv før det. Kaster du opp?Skal på mandag, du då? Spent på ka de sier, har vært kvalm i over en uke.
Min ble født på forrige fullmåne..;-)ikke missforstå meg, men godt det er flere som venter
Håper det skjer noe snart med dere som alt er overog ja, er jo fullmåne i natt, det skal jo være et godt tegn.
Nei bare kvalm, uggen, skikkelig irriterende. Tirsdag var no litt seint vi skulle vel egentlig vært inne i morgen, men men. Tviler på her skjer noe før, hat masse kynnere osv lenge så de tegnene betyr ingenting her hehe denne magen er alt for god å bo i.Har fått time på tirsdag, men håper veldig på at noe skal skje av seg selv før det. Kaster du opp?
Ingenting er et tegn her heheikke missforstå meg, men godt det er flere som venter
Håper det skjer noe snart med dere som alt er overog ja, er jo fullmåne i natt, det skal jo være et godt tegn.
Fest og fest hehe går med ventingen?Ventefest....![]()
KS i morgenFest og fest hehe går med ventingen?
Lykke tilKS i morgen![]()
Lykke tilIngen tegn til fødsel her. Skal på overtidskontroll i morgen.
Hvordan gikk det??KS i morgen![]()
Når jeg skrev i morgen, var vel natt til mandag... så nå blir det KS i morgen, eller i dag daHvordan gikk det??