Har alle fått?

PrøverPåNr2❤️

Flørter med forumet
Julibaluba 2017
Har alle fått baby? Jeg var jo så heldig å fikk flyttet min termin dato til 5august så er bare to dager over. Noen som har lyst å fortelle hvilke tegn de hadde på at det begynt? er så spent, prøver å være aktiv og samtidig hvile men det er så kjedelig å vente. Dette er min første så vet ikke hva jeg skal kjenne etter [emoji55] går egentlig fint å gå over, vil jo gjerne møte vesle jenta. Det som gjør ventingen tung er masingen fra alle andre [emoji23] men om noen har lyst kan de gjerne fortelle hvordan det var rett før de fikk, hvilken tegn var til stede og var det noen tegn eller bare helt plutselig? [emoji173]

Jeg hadde mye nedpress og ubehag på formiddagen, måtte stoppe opp da jeg var på butikken. riene startet på kvelden og baby kom om natten.

Her begynte d med modningsrier over flere dager, og så gikk vannet gitt brått! [emoji3] husk bare en ting- hviiiiiile! Jeg var for dårlig på d mot slutten!

Våkna med svake rier, eller ingen forvarsel :) Hadde jo murringer, nedpress osv videre i flere uker før :P

Plutselig rier (veldig uregelmessige og lang latensfase da) etter nedpress og modningsrier i flere uker [emoji6]

Hadde hatt modningsrier i tre døgn før jeg begynte å blø friskt. Jeg ringte føden såklart, og vi ble enige om at det sikkert bare var tegningsblødningen. Men da det ikke ga seg fikk jeg komme inn og da viste det seg at morkaka hadde begynt å løsne, så uten at skjønte det tok de vannet på meg! Det var ganske skummelt og dramatisk for meg i starten, så håper du slipper en sånn start på fødselen[emoji85] Jeg er også førstegangs!

Her begynte d med modningsrier over flere dager, og så gikk vannet gitt brått! [emoji3] husk bare en ting- hviiiiiile! Jeg var for dårlig på d mot slutten!
Ja er ganske dårlig på den hvile dele selv[emoji55] vi skal bare ut å gå litt og vips er vi opp i sånn 130000 skritt [emoji54] har lyst å klare å slappe av om dagene men det er så kjedelig XD og alt er klart så da blir eg bare sittende og vente noe som gjør meg crazy for eg er veldig dårlig på å vente [emoji23]

Jeg vaska bade på alle fire, to dager før termin :p så det ble 2 døgn på sykehuset, følte selv at noe var på gang (FØRSTEGANGSFØDENDE) Men dengang ei. Hadde to cm åpning leeenge og det tok et døgn før det ble til 3cm.. Så ble da sendt hjem (meget skuffa, for var så lei..)

Så når vi kom hjem gikk jeg rett på rommet å la meg med tårer :hilarious: rundt kl 00.00-00.30 begynte riene virkelig å ta seg opp så mannen ringte føden og sa hvordan det var og at vi kunne komme når det ble enda sterkere. Rundt 01.00 kom Mannen på rommet skulle legge seg, så sa jeg at jeg måtte på do.. To skritt klarte jeg, så gikk vannet :) (mannen fikk mer panikk enn meg :hilarious:) så da ringte han føden igjen og vi fikk komme ned :) var på føden 02.00 klokken 14.17 kom lillevenn :Heartred

Hadde termin 15.juli og lille snupp kom 16.juli :Heartred normal fødsel, ikke noe epidural. Men elektroder (Anbefaler det på det sterkeste om dem har,!) :)

Ja er ganske dårlig på den hvile dele selv[emoji55] vi skal bare ut å gå litt og vips er vi opp i sånn 130000 skritt [emoji54] har lyst å klare å slappe av om dagene men det er så kjedelig XD og alt er klart så da blir eg bare sittende og vente noe som gjør meg crazy for eg er veldig dårlig på å vente [emoji23]

13000 skritt på en dag? Tror ikke jeg har gått så mye totalt sett siden mini ble født for 1mnd siden. [emoji16]Godt å høre at du er så sprek da. Jeg bøyer meg i hatten. [emoji1362]

Back
Topp